listopada 28, 2014

Nail Art Friday #27 Paisley water decals

To mani to zupełna świeżynka, bo nosiłam je ostatnie 3 dni ;) Gotowe? To lecim z tematem :)
This manicure is my the latest, I was wearing it for last 3 days :) Ready? So let's go ! :)


Tak na prawdę nie ma tu niczego skomplikowanego. Tłem do naklejek był Miyo Malibu, który następnie pociapałam pastelowymi Miyo Jonquil i Moccasin, miętowym Bell Full Colour i Lovely I love summer 3. Mimo, ze te lakiery te same w sobie są dość jasne to jako tło wydały mi się zbyt jaskrawe więc delikatnie je rozjaśniłam gąbkując na nich białym lakierem :)

This mani isn;t as complicated as it seems ;) As a base for the decals I've used Miyo Malibu on which I added strokes of pastel Miyo Jonquil and Moccasin, mint Bell Full Colour and Lovely I love summer 3. Although those polishes are light themselves, for the background they were too vibrant. So I sponged just a little bit of white polish over them to lighten the base :)


Jeśli chodzi o same naklejki to na arkuszu wyglądają tak:
As it goes to the stickers, they look like this:


Jak widać na zdjęciu - wzorów jest mnóstwo! Są całe szare, są czarne i szare kontury, zawijaski, krzyże i koronki. Zdecydowaną zaletą tych naklejek jest fakt iż są przezroczyste więc możemy użyć ich na naprawdę wiele ciekawych sposobów :) Te naklejki jakościowo są bardzo fajne :) Ładnie odchodziły od papierka, a na paznokciu wyglądają jak namalowane. Miałam trochę problemu z umieszczeniem ich na paznokciu, bo nie zawsze się trzymały, ale jest to do okiełznania :)

As you can see on the photo - there is plenty of different patterns! Whole gray, gray and black contours, croses and laces. The biggest advantage of them is that they're transparent so we have A LOT of possibilities to use them :) Quality of those decals is pretty good. I had no difficulties to take them of the paper. I find it a bit hard to place then cause they sometimes didn't want to stay on nails, but I managed :)



Naklejki znajdziecie TUTAJ. Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym, który znajdziecie na pasku bocznym bloga :)
Jak się Wam podobają naklejki w takim wydaniu ? :)

Those decals you can find HERE. Remember about my discount code, which you can find on the side of my page ;)
How do you like water decals in such version? :)

6 komentarzy:

  1. świetne te naklejki, tło pod nie też bomba :) fajne połączenie z tego wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez podoba mi sie tlo *.* CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great mani! I love the decals and the colours :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne! zarówno naklejki, jak i całe połączenie <3 :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger