listopada 18, 2014

♥ Wibo Express Growth 169 ♥

Lakier, który mam do pokazania w tym poście pokazuję Wam raczej w ramach ciekawostki, bo ten piękniś jest już niestety wycofany ze sprzedaży. Mam go już z rok i sama się sobie dziwię, że dopiero teraz Wam go pokazuję. Tym bardziej, że swatche mam już od jakiś 2 miesięcy... Koniec paplania! Przedstawiam Wam jeden z najpiękniejszych cudaków z mojej kolekcji, Wibo 169, zapraszam na recenzję :)

I'm showing you this polish rather as a curious, cause it was recalled sometime ago from Rossmann. I've got it for over a year now and I wonder how it'd happened that I still haven't shown it ! What is more - swatches were waiting to be published for like 2 months or so! Ok. I'm finished ! I introduce you one of the most beautiful polishes I've got in my collection, Wibo 169, And invite you for a review :)


Nazwa: Wibo Express Growth 169
Dostępność: wycofany :(
Cena: ok 5 zł
Pojemność: 8,5 ml

Full name: Wibo Express Growth 169
Availability: it's not available anymore :(
Price: about 5zl
Capacity: 8,5 ml



Wykończenie: nie jestem pewna, ale raczej zalicza się do glassflecków
Kolor: malinowy, dość ciemny róż wypełniony po brzegi złotymi drobnymi flakies. W słońcu mieni się jak szalony!
Pędzelek: dość wygodny, prosty, ale raczej wąski.
Konsystencja: całkiem przyjemna, w stronę lejącej.
Krycie: tu zawiódł mnie totalnie, bo bez bazy nawet po 3 warstwach były widoczne prześwity. Na zdjęciach widzicie 2 warstwy na kremowym lakierze w zbliżonym kolorze
Schnięcie: nie sprawdzałam, na zdjeciach widzicie go z top coatem (bij zabij - nie pamiętam którym)
Trwałość: nosiłam go około 3 dni i miałam jedynie delikatnie starte końcówki :)
Zmywanie: bałam się, że będzie gorzej, zszedł jak zwykły lakier 


Finish: I'm not qute sure but it might be glassfleck
Color: raspberry, bit dark shade of ping full of gold miniflakies
Brush: quite comfy, straight but too thin for me
Consistency: nice, bit watery
Opacity: I'm disappointed with it because even with 3 coats my tips were visible. That's why I put 2 coats over one coat of creme polish in similar color and that's what you can see on the photos ;)
Drying: didn'r check, I put top coat on it ( but really don't remember which one was it )
Lasting: lasted well, after about 3 days tips were slightly wiped out
Removing: thought it would be worse, it removes as regular polish :)



Najlepsze jest to, że ile razy na niego zerknęłam - za każdym razem wyglądał inaczej. Raz jaśniej, raz ciemniej - cudo! ♥ A Wam jak się podoba ?

The best thing about this polish is that everytime I looked at it it looked different. Once it was lighter, once darker - amazing! ♥ How do you like it?


11 komentarzy:

  1. Jest śliczny, szkoda, że Wibo nie wypuściło ponownie tego odcienia (a może to tylko kwestia czasu...;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jest piękny :) ostatnio mam bzika na punkcie takich kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's really gorgeous and I love that shimmer. Looks good on :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie te drobinki nie przemawiają, ale całość wygląda bardzo przyjemnie :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: https://melladonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo ze slabo kryje to i tak go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OBŁĘDNY lakier !!! o nie wiedziałam że Wibo ma taką perełkę w swojej kolekcji - piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger