listopada 11, 2014

Ulubiona zieleń na jesień - Avon Midnight Green ♥

Zieleń najbardziej lubię w nieco niecodziennym wydaniu. Taka właśnie jest Midnight Green. Naprawdę nie wiem, ile już mam ten lakier (chyba kupiłam go jakoś na początku liceum - więc już jakieś 2 lata), ale dalej się nim zachwycam ! ♥

I love green in quite unusual versions. And that is what Midnight Green is. I really don't exactly know how long do I own this polish (I think I've bought it on the begining of high school - so something about 2 years ago) and I'm still amazed with it ♥


Wykończenie: mocno shimmerowe w stronę metalicznego
Kolor: choinkowa zieleń napakowana nieco jaśniejszymi drobinkami
Pędzelek: płaski, prosto ścięty i dość szeroki
Konsystencja: ciężko mi powiedzieć, bo trochę mi zgęstniał i potraktowałam go rozcieńczalnikiem :)
Krycie: 2 warstwy, standard :)
Schnięcie: całkiem szybkie na świetny połysk - na zdjęciach widzicie go bez topu :)
Trwałość: zazwyczaj po dwóch dniach jest całkiem wytarty z końcówek, u mnie to norma :)
Zmywanie: bezproblemowe, nie zauważyłam żeby barwił :)


Finish: shimmer, but looks a bit like metallic
Color: christmas green, full of speckles in a lighter shade
Brush: flat, straight cut and quite wide
Consistency: hard to say because it got dense with time and I diluted it :)
Opacity: 2 coats, nothing surprising
Drying: it's ok, and it dries for a great shine - on photos you see it without top coat
Lasting: usually it wipes out from tips after two days
Removing: easy, it doesn't cause staining :)





Wiem, że Avon nie ma wielu zwolenniczek, ale ja bardzo lubię ich lakiery :) Jak Wam się podoba Midnight Green? Urzekł Was tak samo jak mnie ? :P

I know that Avon doesn't have many fans, but I really like their polishes ;) How do you like Midnight Green? Are you as amazed with it as I am ? :P

14 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubię te zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie zieleni ale tak jest wręcz obłedna

    OdpowiedzUsuń
  3. This one is really pretty and looks great on you. I've had mine for a good few years and love wearing it :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ostatnio polubiłam z Avonem, fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przypomina mi ten satynowy od Wibo :) myślę, że po nałożeniu topu na Wibo byłyby do siebie baaardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :) Nie mam jeszcze żadnej satynki z Wibo, więc ciężko mi stwierdzić :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie zielenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, lubię takie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za kosmetykami z Avonu nie przepadam, ale lakiery maja bardzo fajne ;) ładna ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie lubię zieleni na paznokciach tak to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest, też go mam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam chyba podobną zielen wodorostowa z My secret ;) Super wedlug mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger