grudnia 05, 2014

Nail Art Friday #28 Stamping on gradient

Żyję! Kompletnie nie mam na nic czasu, dużo się ostatnio dzieje w moim życiu, ale zdobieniowego piątku nie odpuszczę! Tym bardziej, że mam kilka mani w zanadrzu do pokazania :) Tym razem mam Wam do pokazania całkiem jesienny manicure :) Ja byłam z niego całkiem zadowolona, ciekawa jestem co Wy o nim myślicie :) Zapraszam na zdjęcia :)

I'm alive! I completly don't have time for anything recently, there's a lot of things happening at once in my life. But I just cannot miss Nail Art Friday! This is all the more, because I have a few to show you :) This time I've prepared quite autumn manicure. I was personally pretty satisfied with it and I'm just curious what You think about it :) 




Jako tło postawiłam na gradient w odcieniach zgaszonego różu. Jaśniejszy to Wibo Extereme Colors 181 a ciemniejszy to Delia Coral Prosilk 166. I na tym miało się w sumie skończyć, ale jak zwykle nie byłam zadowolona z efektu więc postanowiłam dodać czarne stemple z płytki PROMOTO-PROMOTO XY13.

As a base I decided to make a gradient with dimmed shades of pink. The lighter one is Wibo Extereme Colors 181 and the darker - Delia Coral Prosilk 166. And actually it was supposed to be finished, but I didn't like how it turned out so I've used PROMOTO-PROMOTO XY13 stamping plate and added black... something :)




Co Wy na to? Wiem, że wzór nie odbił się idealnie i jest sporo niedociągnięć, ale chyba nie jest aż tak tragicznie :) 

What do you think about it? I know that this pattern isn't perfect, but I think it's not bad anyway :) 

7 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger