grudnia 09, 2014

Ratunek dla dłoni na zimę - zimowy krem do rąk Cztery Pory Roku

tym poście na pewno zauważyłyście w jak okropnym stanie były moje skórki. Zwykły krem, masełka itd średnio pomagały. Postanowiłam więc wybrać się do Rossmanna po coś nowego i tak właśnie wpadłam na regenerujący zimowy krem do rąk z Czterech Pór Roku. I to był strzał w 10!

In this post you may have probably noticed terrible condition of my cuticles. Regular hand cream, 'butters' and so on didn't help at all. So I decided to go to Rossmann and buy something new and that's how I came into regenerating winter hand cream from Cztery Pory Roku. And I couldn't have chosen better!


Krem sprawdził się u mnie w 100%! Potrzebowałam przede wszystkim porządnego nawilżenia i natłuszczenia co ten krem daje na pewno. Już po pierwszym zastosowaniu widać zdecydowaną różnicę! Używam go bodajże od początku miesiąca, tak 2-3 razy dziennie. Skóra dłoni jest przyjemnie gładka, nawilżona. Nie ma mowy o poszarpanych skórkach. Szybko się wchłania. Tubka może nie jest duża (75 ml), ale czuję, że posłuży mi dość długo, bo do posmarowania całych dłoni potrzeba dosłownie odrobiny kremu - tyle co ziarnko grochu, naprawdę :) Bez wątpienia kolejnym plusem jest zapach - mleko + miód - bajka!


This hand cream is just perfect for me! First of all I needed solid moisturization, what this cream gives for sure. After only one application results were visible! I've been using it since beggining of December, I guess, 2-3 times a day. My hands are nicely moisturised and soft and my cuticles don't look like a  nightmare anymore.  It absorbes quickly. The tube isn't big (75 ml) but it doesn;t really matter because to moisturise both hands I need small amount of cream - like a pea. So I think it will be with me for quite long time. Its smell is just awsome - honey and milk - perfect!


Krem kosztuje trochę ponad 5 zł. Wiec grosze, a jest naprawdę godny uwagi. Z ręką na serduchu - polecam! Miałyście już z nim doczynienia? A może znacie inne kremy na zimę godne polecenia? Dajcie znać w komentarzach :)

It costs about 5zł. So not much for such great product. Honestly - I recommend it ! Have you used it before? Or maybe you know some other, nice winter hand creams ? Let me know down below :)

8 komentarzy:

  1. Sounds good. I always use cream on my hands :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzisiaj dostałam ten krem jako nagrodę w konkursie i zaczynam jego używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swojego ulubieńca, ale wspomnę o nim dopiero przy poście, który stworze dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem zapowiada się świetnie, muszę koniecznie go sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham go ale stosowałam ten krem dwie zimy z rzędu i trochę mi się przejadł :) Swoją drogą ja wyczuwam w zapachu głównie żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się skuszę i wypróbuję :D lubię mocniejsze nawilżenie na noc i przed wyjściem na mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, warto wypróbować :) właśnie kończę Isanę Urea i chcę wypróbować coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  8. to cos dla mnie :) poszukam w sklepach

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger