grudnia 25, 2014

Sweterkowe mani z płytką BornPretty 09

Wróciłam! Mam wyczekane wolne i w końcu mam czas, żeby coś dla Was naskrobać :) Z tej okazji chcę pokazać mani wykonane przy pomocy płytki, którą otrzymałam w ramach współpracy z BornPrettyStore :)

I'm back! I finally have holiday and some time to write something for you :) So I wanna show you manicure made with help of BornPrettyStore stamping plate which I got from the shop to test :)


Zacznę może od samej płytki. Szczerze mówiąc, wybrałam ją głównie dla tego wzorku :) Wzory są dość dobrze wyżłobione i ładnie się obijają. Jak na moje stemplowe raczkowanie - wystarczy :) Jedynym minusem jaki w niej póki co znalazłam to rozmiar wzorków - 1,5 cm x 1,5 cm. Na moją płytkę - są na styk, z wyjątkiem kciuka, na które są po prostu za krótkie. Przy okazji kolejnego mani z tą płytką pokażę Wam jak odbijają się poszczególne wzorki na kartce.

Let's begin with the stamping plate. To be honest, I chosed this one for the pattern I'm showing you today. All patterns are quite good groved and stamp nicely. For my beggining with stamping - it's good enough. Only thing I consider to be weak side of it is size of the patterns - 1,5 cm x 1,5 cm. Big enough for my nails except thumb for which they're just to short. Next time I'll show you how those patterns look stamped on a piece of paper.



Co do samego mani... Na 2 warstwach bieli Golden Rose Rich Color 76 odbiłam wzorek czerwienią z serii GR Color Expert o numerku 24, która mimo, że kryciem nie powala to przy stemplach sprawdziła się całkiem fajnie. Żeby nie było monotonnie na serdecznych  pazurkach dodałam shimmerową czerwień Miyo Hollywood Star, którą późnej w ramach kolejnego urozmaicenia przyzdobiłam czerwonym brokatem :)

When it comes to the manicure itself... On 2 coats of white Golden Rose Rich Color 76 I stamped the pattern with red polish from GR Color Expert 24 which despite not so good coverage stamped well. To avoid making the manicure boring I decided to add some shimmery red polish with Miyo Hollywood Star, on which I sprinkled bit of red glitter :)





Nie jestem mistrzem celowania, ale nawet tak koślawo odbite mi się podobały :) A Wam jak się podoba ? :)
Płytki BPS znajdziecie TU i TU. Pamiętajcie, że z moim kodem zniżkowym do BronPrettyStore zapłacicie 10% mniej :) Znajdziecie go na pasku bocznym bloga ;)
Wesołych świąt, moje Śliczne ♥

Maybe I'm not a master of straight stamping, but I liked this mani anyway :) And how do you like it? :) 
BPS stamping plates you can find here and here. Remember about my discound code which allow you to pay 10% less :) You can find it on the side bar of my blog :)
.
Marry Christmas my beauties ♥

Fakt iż ten produkt został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją recenzję.
The fact that I was given this product for the review didn't influence on my opinion

11 komentarzy:

  1. Świetny efekt!

    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Merry Christmas :-D

    This is a nice plate, I like the patterns :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pazurki :)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty and so festive. Gorgeous. Thank you for sharing. Merry Christmas!

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie się stempelki odbiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie, ale ten brokat na końcu bym sobie darowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jest ten wzór.. mój faworyt!<3 świetnie wygląda w połączeniu bieli i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty colour combo! And perfect stamping!

    OdpowiedzUsuń
  9. super cute design

    www.milimanicure.blogspot.co.uk
    Hope you can follow me back :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger