października 01, 2014

Kosmiczna zieleń, czyli Miyo Jupiter w akcji!

Zdałam sobie sprawę, że nie pokazywałam Wam chyba jeszcze żadnego lakieru z serii Nailed It! który dostałam w eksperckiej paczce od Pierre Rene! Pora to nadrobić swatchem kosmicznej zieleni. Przedstawiam Wam Jupitera!

I've realised that I haven't shown you any of Nailed It! polishes which I've got in my Expert pack from Pierre Rene! Time to fix it with swatch of cosmic shade of green. I introduce you to Jupiter !


Nazwa: Mito Nailed It! #34 Jupiter
Dostępność: strona producenta, osiedlowe drogerie
Cena: ok 5 zł
Pojemność: 8 ml
Full name: Miyo Nailed It! #34 Jupiter
Availability: Pierre Rene's site, local drugstores
Price: about 5 zl
Capacity: 8 ml

Wykończenie: shimmer 
Kolor: szmaragdowa zieleń wypełnona shimmerem w zbliżonym odcieniu ♥ aparat widzi go za bardzo turkusowo, musicie mi uwierzyć - to jest zieleń :D
Pędzelek: zwykły, wąski, prosto ścięty. Nie umiem takimi malować, więc oczywiście uwaliłam wszystko dookoła i bawiłam się w czyszczenie. Kwestia wprawy :)
Konsystencja: idealna! nie rozlewa się, nie sprawia absolutnie żadnych problemów przy aplikacji
Krycie: uwaga! Jupiter jest jednowarstwowcem !! Jedna warstwa jest w stanie całkowicie pokryć płytkę. Na zdjęciach widzicie 2, chciałam uzyskać przez to głębszy kolor i bardziej shimmerowy efekt.
Schnięcie: ekspresowe na niezwykle wysoki połysk - na zdjęciach bez top coatu :)
Trwałość: nie sprawdzałam, bo dałam na niego piaskowy top, o którym napiszę kilka słów innym razem :)
Zmywanie: łatwe, nie barwi.


Finish: shimmer
Color: beautiful emerald kind of green filled with similarly coloured shimmer ♥ camer sees it too turquoise, you must believe me - it's really green :D
Brush: usual, straight cut, thin. I had made a bit mess while painting and had to clean around. But it's a matter of practise :)
Consistency: perfect! Not watery and so so so comfy to apply!
Opacity: attention please! It's a one-coater! Only one layes is able to cover nails completly but I applied 2 to make color and shimmer deeper
Drying: surprisingly fast for gorgeous shine - on photos without top coat
Lasting: haven't checked cause I applied sugar top coat on it
Removing: easy, doesn't stain.






Tutaj chyba najbardziej przypomina siebie / Here it looks the most similar to itself in real

Jestem pozytywnie zaskoczona tym lakierem! Oczarował mnie totalnie ♥ Dawno nie byłam tak zadowolona z lakieru do paznokci ♥ Szczerze polecam :) Też jesteście nim tak zachwycone czy takie kolory to nie Wasza bajka ? Trzymajcie się ciepło :*

I'm positively surprised with this polish! It made great impression on myself ♥ I don't remember when I was last so satisfied with a nail polish! I honestly recommend it :) Are you as enchanted as me with this polish or it's not your cup of tea? Hold on :*
__________________________

Fakt, iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that this polish was sent to me for tesing doesn't have influence on my opinion.

12 komentarzy:

  1. Super piszesz. Tak lekko sie czyta jak to sie mowi... i klarowny zapis. Nie lubie co prawda takich kolorow za bardzo... ale jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby to wszystko było jak najmniej sztuczne, wyklepane :) Dzięki !

      Usuń
  2. nie lubię takiego wykończenia, ale kolor fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się prezentuje, no i super, że po jednej warstwie kryje :) mi się trafił Mars - taki atramentowy, ale na pewno nie ma takiego krycia, w związku z tym zauważyłam, że takie atramentowe kolorki tak właśnie mają, może wkrótce go pokażę

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! i strasznie mi się podoba jak malujesz pazurki - tak schludnie i dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Szczerze mówiąc - wspomagam się płaskim pędzelkiem zanurzonym w zmywaczu i usuwam nim wszelkie niedociągnięcia ;)

      Usuń
  5. Ja mam Marsa z tej kosmicznej serii, ale czuję, ze czas poszerzyć kolekcję :) Ten jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow this colour looks amazing! Just the kinda colour I like :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie odcień bardziej podoba mi się na paznokciach niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    zapraszam drugie życiee mojego bloga♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger