września 29, 2014

Nowość od Lovely - Hot Trend #3

Blogosfera aż huczy nowościami Rossmanna. Pełno wszędzie Wibo (nie ma się czemu dziwić, wymienili niemal całą szafę), a o Lovely jakby ciszej. A szkoda, bo jest na czym zawiesić oko :) Dzisiaj pokażę Wam jeden z bodajże 6 nowych jesiennych odcieni, a jest nim cudowny fiolet.

Blogosphere is full of newels from Rossmann. A lot of bloggers show new Wibo's collections (nothing surprising simply because they changed nearly everything), but few showed Lovely new babies. Shame, cause they're so pretty :) Today I'm gonna show you one of 6 (I guess) latest autumn shades and it's gonna be gorgeous purple polish.


Nazwa: Lovely Hot Trend #3
Dostępność: Rossmann
Cena: ok 6 zł
Pojemność: 8,5 ml
Full name: Lovely Hot Trends #3
Availability: Rossmann
Price: about 6zl
Capacity: 8,5 ml

Wykończenie: kremowe
Kolor: cudowny, przykurzony fiolet. Na zdjęciach wyszedł oczywiście za jasno. Musicie uwierzyć mi na słowo :)
Pędzelek: dość wygodny, płaski, szeroki i prosto ścięty.
Konsystencja: kremowa, lekko gęstawa, ale baardzo przyjemna w aplikacji
Krycie: jeśli dobrze pamiętam - 2 warstwy
Schnięcie: czasowo wypada średnio, za to ładnie się błyszczy - na zdjęciach bez topu
Trwałość: nie sprawdzałam, bo poddałam go lekkiemu tuningowi (o tym kiedy indziej )
Zmywanie: bezproblemowe, nie barwi skórek


Finish: creme
Color: gorgeous, dusty shade of purple - on photos it came out a bit lighter than it really is
Brush: quite comfy, wide, flat and cut straight
Consistency: not so watery, it's a bit dense but really easy to apply
Opacity: 2 coats, as I remember
Drying: could be better, but it dries for a really nice shine! On photos without top coat
Lasting: haven't checked, cause I've put something on it
Removing: easy, it doesn't stain cuticles




Jestem pewna, że tej jesieni jeszcze nie raz po niego sięgnę :) Tak samo jak nie wątpię w to, że przygarnę jeszcze ze dwa kolory z tej serii, mimo, że moja Lovely gromadka powoli dobija do 20 osobników :3 Lubicie takie fiolety? A może macie inne kolory z tej serii ? Piszcie ! Buziaki ;*

I'm pretty sure that I'll use it again this autumn :) And I also feel that I'll buy some more colors from this collection, despite the fact that I have nearly 20 Lovely babies :3 Do you like such kinds of purples? Or maybe you have something else from this series? Tell me ! Kisses :*

__________________

21 komentarzy:

  1. na zdjęciach prezentuje się fajnie :) może na jakiś z tej serii się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks really lovely! I like this colour a lot :-)

    Hope you have a great time in London and buy lots of nice polishes :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      I hope it would be great too, it's been my dream since I remeber :)

      Usuń
  3. Jakoś nie przypadł mi do gustu. :/ Ale o gustach się nie dyskutuje. ;)

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sam kolor niczym mnie nie zachwyca, ale podoba mi się papryczka na nakrętce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, papryczka wymiata! Cóż, nie zaszkodzi zajrzeć do Rosska i obmacać Lovely na półce...

      Usuń
  5. jakoś nie zwróciłam na nie uwagi będąc w rosie :D
    ładny fiolet, w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ze brzydko je kamuflują wśród stałej kolekcji :)
      Tak - na jesień jest idealny!

      Usuń
  6. Fiolet jest pro:)
    Ostatnimi czasy nie po drodze mi do roska, więc nie mam żadnych nowości Wibo ani Lovely... może to i lepiej, zima idzie pora zacząć oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, cisne jutro do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wyglada na niebieski :D ale taki urok fioletow, ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wyświetleń wyświetlacza :) No ale fiolety lubią łapać niebieskie tony :)

      Usuń
  10. Widać, że to taki nietypowy kolor ;) Chętnie poszukam go na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam jeszcze tej serii na żywo, ale ten który pokazujesz wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten fiolet. Tylko jeszcze trzeba pod niego dobrac garderobe. Pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię go w zestawieniu z jasnym cardiganem :) Też pozdrawiam :)

      Usuń
  13. u mnie wygląda dość niebiesko, ale wierzę, że to fiolet. Lubię takie nieoczywiste, skoro przykurzony trochę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger