września 12, 2014

Zdobieniowy piątek #20 Różowe maziaje

Nie wierzę, że to już 20 zdobieniowy piątek! Jejku, jak to szybko zleciało :o

I can not believe that it's already 20th friday nail art post ! :o Time has gone so fast! 


Dzisiejsze zdobienie to kolejna banalnie łatwe w wykonaniu mani. Jedyne co potrzeba to pędzel wachlarzyk (ma on jakąś fachową nazwę? jak tak - oświećcie mnie :D ) i kilka lakierów :) Cały proces przedstawiłam w tutorialu poniżej :)

Potrzebne będą:
- kilka lakierów. W zależności jaką kolorystykę zaplanujecie. Ja postawiłam na 4 - białą bazę, 2 odcienie różu i bordo
- ulubiony top coat
- wachlarzykowy pędzelek

Today's nail art is another pretty easy manicure. All you need is fan-shaped brush (does it have special name? if it does - tell me please !) and few polishes :) Here's a little tutorial for you down below :)

You will need:
- few polishes. I depends on what colors you plan to compose. I chose 4 - white base, 2 shades of pink and deep red
- fav top coat
- fan-shaped brush






No to teraz kilka zdjęć samego mani.
So let's see some photos.




Dobrze mi się nosiło to mani, mimo, że nie nacieszyłam się nim za długo :) Mam nadzieję, ze Wam się podoba, i że tutorial przypadł Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzach czy odpowidada Wam jego forma. Buziaki :*

I fancied wearing this manicure, despite the fact it didn;t last long :) I hope you like my mani and formula of tutorial. Let me know if you like the way I showed it :) Kisses :*



22 komentarze:

  1. Początkowo myślałam, że zrobiłaś to za pomocą folii (metoda saran wrap - chyba:)), a dopiero później dojrzałam poziome paski:). Świetnie wyszło, bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo profesjonalny tutorial i świetne zdobienie :) zazdroszczę tak ładnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Cieszę się, że Ci się tu podoba :)

      Usuń
  3. Fajny tutorial-wzrokowo lepiej się przyswaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dobrze wiedzieć, postaram się, żeby było takich więcej :)

      Usuń
  4. świetny tutorial, tak jak i zdobienie :) zdjęcia mega, w ogóle blog zrobił się mega profesjonalny ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło czytać komentarze takie jak ten ♥

      Usuń
  5. Simple technique to get a great effect! I love your nails :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne :) Muszę kiedyś coś takiego zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tutorial! rzadko spotykam na blogach takie, co co wzorkow - bardzo chcialabym miec jakies na paznokciach, ale sama niestety nie umiem zrobi niczego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten jest na prawdę prosty, na pewno by Ci wyszedł :)

      Usuń
  8. świetny tutorial :)
    też kiedyś robiłam takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice looking manicure :D
    can't believe that i haven't play with fan brush yet, have to change that ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tutorial i zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's amazing to pay a visit this web page and reading the views of all mates concerning this paragraph,
    while I am also zealous of getting experience.


    my web-site allez ici

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger