września 17, 2014

Pierre Rene Lasting Red ♥

Pewnie już Wam się obiło o uszy, że firma Pierre Rene wypuszcza na rynek lakiery z linii Professional. Jako Ekspertka Paznokciowa firmy miałam okazję przedpremierowo przetestować 5 z tych cudeniek. Na pierwszy ogień idzie piękna czerwień, zapraszam :)

You've probably heard that Pierre Rene is releasing soon new collection of polishes called Professional. As Nail Expert of the company I had an opportunity to test 5 of those cute ones. First I wanna show you a beautiful shade of red ;)


Nazwa: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red 
Dostępność: nie są jeszcze dostępne na stronie sklepu
Cena: na Instagramie firmy widziałam cenę ok 12 zł
Pojemność: 11 ml

Full name: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red
Availability: it's not available on Pierre Rene's site yet
Price: on Pierre Rene's Instagram I've seen a price of about 12 zl
Capacity: 11 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: wyrazista, piękna czerwień. Bardzo klasyczna i bardzo seksowna ^^
Pędzelek: płaski, prosto ścięty i trochę za szeroki na moja małą płytkę, ale dałam radę
Konsystencja: idealna! Nie rozlewa się i bardzo przyjemnie rozprowadza.
Krycie: 2 warstwy
Schnięcie: szybkie na bardzo ładny połysk - na zdjęciach bez topu
Trwałość: nie sprawdzałam bo posłużył mi za bazę pod stemple, które widziałyście TUTAJ
Zmywanie: bezproblemowe
Inne: lakier został wyposażony w zamknięcie na "klik", więc mamy pewność, że został dobrze zamknięty


Finish: creme
Color: exquisity, beautiful shade of red! Really classic and sexy!
Brush: flat, straight cut and a bit too wide for my nails but I managed 
Consistency: perfect! It doesn't spill on sidesof nails and it's so comfy to apply
Opacity: 2 coats
Drying: quite fast and for a great shine - on photos without top coat
Lasting: I haven't checked that cause I've used it as a base for stamping
Removing: quite easy
Other: it closes with "click" so you are sure that it's closed properly




Jestem zachwycona formułą tego lakieru! Świetnie się nim pracuje. Wiem, że jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach :) Z ręką na serduchu mogę go Wam polecić !
Lubicie nosić czerwień na swoich paznokciach? Jaka jest Wasza ulubiona?

I'm enchanted with formula of this polish! It's a pleasure to work with it. I know that I'll use it again soon :) I honestly recommend it!
Do you like wearing red on your nails? What is your fav red polish? 

Fakt, iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that this polish was sent to me for tesing doesn't have influence on my opinion.

9 komentarzy:

  1. Fajowy! Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak sexy kolor ;) ja też swoją czerwienią od Pierre Rene jestem zauroczona ;) na dodatek dostałam taki krwisty odcień, a takie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. boski kolor! ja ostatnio zakochałam się w "Czerwony jak cegła" od Colour Alike

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień w moim stylu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a gorgeous and classic red! Love it and it looks great on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I never get tired of seeing a classic gorgeous red like this one!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor który bardzo trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger