września 15, 2014

Jesienny must have - Rimmel Punk Rock ♥

Lakier, który chcę Wam dzisiaj przedstawić to jedno z moich spełnionych lakierowych marzeń. Nigdy mi nie było jakoś po drodze, żeby go kupić. Jednak jedna ze strzeleckich drogerii miała promocję na te lakiery i dorwałam go za całą dyszkę ♥

Polish I wanna show you today is one of my lacquer dreams that came true. I never had and opportunity to buy it. But one of town's drug stores had sale where I bought it for only 10 zl ♥


Nazwa: Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock
Dostępność: Rossmann, Natura, Super-Pharm
Cena: ok 20 zł
Pojemność: 12 ml

Full name: Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock
Availability: Rossmann, Natura, Super-Pharm
Price: about 20 zl
Capacity: 12 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: głównym odcieniem jest stalowa szarość, przez którą przebijają się lekko śliwkowe tony. Na zdjęciach wyszedł nieco jaśniej. W realu wygląda tak jak na tytułowym zdjeciu
Pędzelek: płaski, szeroki, zaokrąglony - jeden z najwygodniejszych z jakimi pracowałam!
Konsystencja: świetna! nie jest gęsty i nie jest lejący, w sam raz
Krycie: umiejętnie nałożony zapewni krycie już po 1 warstwie!
Schnięcie: szybkie na dobry połysk, na zdjęciach bez topu
Trwałość: bez topu noszę go niecałe dwa dni, z topem wytrzymał niecałe 4 dni
Zmywanie: bezproblemowe


Finish: creme
Color: base for this color is grey but you can see some plum reflexes. In real it's bit darker than on photos, like on title photo
Brush: flat, wide and rounded - one of the most comfortable brushes I've ever used!
Consistency: perfect! not so dense and not so watery.
Opacity: if you try you can cover your nails with only 1 layer!
Drying: pretty fast
Lasting: 2 days with out top coat, days with it.- almost 4 days!
Removing: completly easy




Jestem w nim zakochana! ♥ Co o nim sądzicie? 
Buziaki :*
PS Chcecie posta z jesiennymi must have? :)

I'm soo in love with it! What do you think about it?
Kisses :*
PS Do you want a post with my fall must haves?

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień ;) a posta z 'must have' pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny! Czaję się na niego od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! To zdecydowanie Must Have!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, też lubię jesienią takie vampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam, kolor ma idealny na jesień :)
    Tak w ogóle to perfekcyjne mani. Aż nie mogę wzroku oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, to rzeczywiście typowy jesienny odcień. A posta chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest, bardzo nietypowy kolor :)

    ...chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous shade looks good on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kręciłam się wokół tego kolorku i zrezygnowałam ;) jak będą wyprzedaże to chyba go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny, fajna alternatywa dla czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i uważam że to jeden z lepszych kolorów z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich paznokciach wygląda cudownie, też go niedawno kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger