września 05, 2014

Zdobieniowy piątek #19 Water marble !

Serio, bałam się, że nie zdążę z dzisiejszym odcinkiem :O No ale jest ! :) I to nie byle jaki! Drogie Panie (i Panowie, jeśli takowi tu zaglądają ;) ) przedstawiam Wam - pierwsze od x czasu - water marble!

Seriously, I was afraid that I wouldn't be on time with today's episode :O But here it is! Dear Ladies (and Gentlemans, if there are some ;) I introduce you to - first since such a long time - water marble nails ! 


Do wykonania tego manicure użyłam przede wszystkim cudnych maluszków z Miyo, które otrzymałam w eksperckiej paczce. Przyznam, że byłam do nich sceptycznie nastawiona. Jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ! Całkiem przyzwoicie kryją - 2 warstwy i sprawa załatwiona. Konsystencja średnia, taka w sam raz. Pędzelki sprawnie współpracują z emalią, jednak z racji swoich wymiarów są dość nieporęczne, ale da się to znieść :) Schnięcie też jak najbardziej w porządku :)

To make this manicure I mainly used cute little ones from Miyo, which I got for the review. I was quite sceptical about them at the beggining. But I was positivelly surprised! Theirs opacity is really nice - they cover with 2 coats. Consistency is  just right. Brushes nicely work with the polish, but they're bit uncomfy because of its size. Drying time is also very good :)


Metody wodnej chyba nikomu nie muszę przedstawiać, prawda? Planowałam tutorial do tego posta, ale najzwyczajniej w świecie nie wyrobiłam się czasowo, wybaczcie. Wiem, że kiedyś tutek do tej metody się tu pojawił, ale ta metoda zdecydowanie zasługuje na lepsze zdjęcia :)

I think it's useless to intoduce you water marble method, am I right? I've planned a tutorial for this post but I hadn't had enough time to make photos. I know that I once showed you how to make it but I'm pretty sure it deserves much better ilustration :)


Od początku wiedziałam, ze będę chciała stworzyć tymi maluszkami coś specjalnego. Były kombinacje z tasiemkami, ale niestety nie udane. Potem przyszedł pomysł na water marble. I to było to! Okazało się, że te lakiery świetnie rozpływają się na wodzie :) Kolory w zestawie Street Grafitti zostały bardzo dobrze dobrane. Róż świetnie łączy się klasycznymi czernią i bielą dając bardzo przyjemny efekt :)

When I first saw these polishes I knew that I want to create something special with them. I was trying to make something with striping tape, but I haven't succeded. Then came to my mind idea with water marble. And that was the idea! It came out that those little ones are perfet for this method. Colors were matched perfectly! Pink looks just great with classical black&white :)


Całość została utrwalona topem Golden Rose Quick Dry. Piasek, który towarzyszy zdobieniu to Miss Sporty Crush On You, o którym możecie poczytać TUTAJ

Mani was protected with Golden Rose Quick Dry top coat. Sand polish which I used on the rest of the nails is Miss Sporty Crush On You about which you can read HERE


Muszę częściej korzystać z tej metody :) Jak Wam się podoba takie mani? No i co sądzicie o idei Nail Academy? Według mnie to świetna sprawa, bo połączenia kolorystyczne są na prawdę trafione. Taki zestaw kosztuje niecałe 7 zł. Pozostałe zestawy znajdziecie TUTAJ :)
Miłego weekendu, buziaki ;*

I must use this method more often :) How do you like this manicure? And what you think about idea of Nail Academy? I consider it to be great option, because color sets are so cute and matching!  It costs about 7 zl and you can find it HERE.
Have a nice weekend, kisses :*

17 komentarzy:

  1. bardzo fajnie Ci to wyszło :) próbowałam parę razy tej metody, ale nigdy nie umiałam zrobić takich falek :p mimo oglądania niezliczonej ilości tutoriali na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zdobienia tą metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał jestem pod wrażeniem :) Piękne kolory a zestawienie water marble z piaskiem to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. what an gorgeous manicure, love the color combo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a gorgeous water marble! I love it! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od samego początku bardzo podobały mi się Twoje zdobienia:) W ostatnim czasie są one coraz lepsze, widać że lubisz to co robisz.
    Świetne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem :) nie dość, że świetnie zrobiłaś water marble, to jeszcze idealnie dobrałaś do tego piasek :) aż sama muszę spróbować stworzyć tymi maluszkami water marble ;) zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci wyszło to zdobienie! lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko! pewnie nigdy się nie odważę wypróbować tę metodę, ale u Ciebie wyszło to świetnie-a w połączeniu z tym piaskiem...no brak mi słów! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie kolorów jest świetne, a całe zdobienie fantastyczne. Szkoda, że ja tak nie potrafię...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, szkoda że mi nigdy nie chce wyjść....
    Bo bardzo to połączenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się !!! Mogę odgapić? :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger