września 19, 2014

Zdobieniowy piatek #21 Piórkowe naklejki

Dzisiejsze mani to właściwie żadna rewelacja, totalna łatwizna. Łatwizna, którą (o ile dobrze pamiętam) świetnie się nosiło przez jakieś 3 dni :)

Today's mani isn't really something special, it's totaly easy one. But I really liked wearing it for over 3 days (as I remember) :)

Tak już mam. Ile razy nie noszę Essie Fiji, tyle razy muszę coś na nim wypaćkać. Ale co ja poradzę, kiedy on jest wręcz idealny pod wszelkiego rodzaju nail artowe fantazje! Tym razem nakleiłam na niego piórkowe naklejki i ćwieki Promoto-Promoto. Dla urozmaicenia kciuk pomalowałam delikatnym brokatem Delia 56. Niestety aparat go zjadł (Canonie zdrowiej czym prędzej, tęsknię!), więc musicie mi uwierzyć na słowo - on tam jest :D Całość została pociągnięta topem Golden Rose Quick Dry. 

It's always this way. Everytime I wear Essie Fiji, I have to add something to it. But what can I do - it's perfect base for nail art fantasies! This time I put on it some Promoto-Promoto water decals and silver studs. Thumb was painted with delicate glitter Delia 56. But my camera literally ate it (my Canon, plis be alright again! I miss you!) so you have to believe that it's here :D Mani was secured with Golden Rose Quick Dry top coat. 






Muszę w końcu zeswatchować Fiji, tak solo :D Jak Wam się podoba takie zestawienie? :) Lubicie naklejki?

I have to swatch Fiji solo :D How do you like this manicure? Do you like water decals? 

----------------------------------


20 komentarzy:

  1. Love it! It is so pretty and delicate :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten lakier :) A połączenie z ćwiekami i piórkami jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks wonderful! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te piórkowe naklejki :) i bardzo ładnie komponują się z fiji

    OdpowiedzUsuń
  5. lekko jak piórko hehe :D świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, eteryczne, subtelne :) zachwycające :) naklejki lubię i zdarza mi się używać - metoda na szybkie i bardzo efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię :) Fajna alternatywa, jak nie ma się czasu żeby malować ręcznie :)

      Usuń
  7. FIJI jest pięknym i lekkim odcieniem.
    Piórka bardo ładnie się na nim prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie i tam hm... zwiewnie :D bardzo mi się podobają te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie!

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdobienie! Tak już mają lakieromaniaczki, że czasem lakier aż woła o wzorki ;) Obserwuję z przyjemnością i dodaję na G+

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne!! Delikatne i przyciągające wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności, bardzo podoba mi się ułożenie naklejek ^^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger