września 22, 2014

Jesienne must have!

Chciałyście, wiec oto i on! Post z moimi lakierowymi must have na jesień :)

You wanted it, so here it is! Post with my autumn polish must have's :)





Na pierwszy ogień idą moje ukochane niebieskości ♥ Nie wyobrażam sobie mojej lakierowej egzystencji bez tego koloru ! Uwielbiam go w każdym wydaniu ♥ Tutaj znajdziecie 2 kremy, które są chyba moimi ulubieńcami w tej kategorii, jeden metalik i piasek z zeszłorocznej kolekcji Wibo.

First are beloved blue ones. I can not imagine my polish exsistence without them! I love every type of it ♥ Here you can find 2 cremes, which are my fav blues, 1 metallic and sand polish from Wibo's collection from last year :)


Jesienią rządzą u mnie przykurzone odcienie różu - w tych czuję się najlepiej! Jeśli chodzi o fiolety - jestem mega fanką tych metalicznych ♥ Kremowe też są ok :)

Dusky kinds of pink rule my autumn - I fell really comfy with them ! When it goes to violets - I'm a big fan of mettalic ones! But cremes are ok too :)


Nie wyobrażam sobie jesieni bez szarości! Uwielbiam je i ciągle do nich wracam. Uwielbiam te czyste, kremowe. Wyjątek stanowi shimmerowy szarak od Lovely :)

I just can't imagine autumn without greys! I love them and use quite often. I especially like creme ones. With exception of shimmery Lovely :)


Także brązy znalazły swoje miejsce w tym zestawieniu, jakżeby inaczej :) Znowu - rządzą kremy i jest jeden shimmerowy gagatek. Lovely 85 długo za mną chodził, a koniec końców nie okazał się być tak ładny jak oczekiwałam.

Browns also have theirs place in this collation, how they couldn't :) Again - cremes rule but theres one shimmery awkward, which is Lovely 85. I expected it to be prettier but unfortunatelly it's not. 


Skromnie, bo skromnie, ale zieleni jesienią też nie umiem sobie odmówić, szczególnie błyszczącej :) Miyo jest w kolejce do malowania, a Midnight Green powoli dobija dna ♥

Coyly, but there have to be some green ones! Especially those which sparkle :) Miyo is about to be used, while Midnight green is getting finished ♥


Ta jesień nie obyłaby się bez Rossmannowych nowości! Wibo jak zwykle zaskoczyło nowymi kolekcjami i naprawdę powstrzymuję się żeby nie zgarnąć do koszyka wszystkiego na raz :D Póki co mam 4 cudowności :) Ok. 5, bo mam jeszcze biały topper Lovely, który nie załapał się na zdjęcie :3

This autumn, new collections from Rossmann couldn't be missed! Wibo surprised us with new polishes, as always. And I just cannot resisit myself from buying all of them! Now I have 4 of them., Ok. 5, cause I also have new white topper from Lovely but it's not on the photo :3


Wyszedł trochę tasiemiec, mam nadzieję, ze przebrnęłyście :) A jakie są Wasze typy? 
Buziaki ;*

It came out to be quite long post but hope you got through it :) What are your types? 
Kisses :*

----------------------------------------

21 komentarzy:

  1. Moje typy są praktycznie takie same :) Ale najbardziej uwielbiam brązy w okresie jesiennym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim jesienny must have jest bordo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :) Ale Rimmel Punk Rock chętnie bym podkradła ;)

      Usuń
    2. Oj, bordo ominęłam ! Ale w sumie jest ono moim must have na cały rok :)

      Usuń
  3. oj tak, jesienią szarości są must have u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten Lovely 85... ;) a co w nim nie było takie jak myślałaś?

    Świetna lista ;) Świetne zdjęcia, lakiery i strzałki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Strzałki są z bloga Pauli One Little Smile, polecam :)

      Miałam nadzieję, że shimmer będzie bardziej widoczny, a jest na prawdę delikatny :)

      Usuń
  5. Świetne zestawienie:). U mnie niebieskości i róże królują cały rok, ale w czasie chłodniejszych miesięcy zaczynam sięgać po nieco ciemniejsze odcienie. Ostatnio lubię również szarości oraz ciemne, wiśniowe odcienie czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo z niebieskimi, róże noszę sporadycznie :) O tak, szarości też lubię ♥ U mnie noszenie ciemnych odcieni zaczyna się właściwie z początkiem roku szkolnego :)

      Usuń
  6. Nice choices :-D Some of them look amazing :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a moim must have jest w tym roku złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! ja się nie mogę nadziwić jak bardzo pogoda (pora roku) determinuje to co lubimy nosić na paznokciach :) sama stawiam na zdecydowanie ciemniejsze kolory, jestem ostatnio zachwycona kolekcją Ignite Zoya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Dokładnie! Choć u mnie to też często kwestia humoru czy ubrania :D Ale pora roku odgrywa tu decydującą rolę :)

      Usuń
  9. Idealnie trafiłaś w mój gust. To są właśnie moje kolory na jesień. z tym że u mnie zieleń jest na pierwszym miejscu:)
    Ja również ostatnio zrobiłam fotki moim jesiennym ulubieńcom ale jakoś zebrać się nie mogę do napisania na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To super :D
      Pisz, pisz, chętnie poczytam :)

      Usuń
  10. ja stawiam na granaty i na ciemny szary z rimmela :) Wibo tez ma fajne kolory na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Linda cor de esmalte amei a comparação
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to nie tajemnica to w jakim programie graficznym robisz te strzałki ? Jeśli chodzi o lakiery to uwielbiam czerwienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same strzałki pochodzą z bloga Pauli One Little Smile, a do zdjęć dodaję je przy pomocy edytora picmonkey.com :)

      Usuń
  13. u mnie essie tez jest w jesiennych must haves :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak chesz zobaczyc moja liste zapraszam tutaj:

    http://villemo20.blogspot.com/2014/10/autumn-beauty-picks-nails.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger