września 07, 2014

Czarne stemple na niedzielę

Nie mam pomysłu jak zacząć wiec po prostu zapraszam Was na nowy stemplowy post :)

I have no idea what to say for the beggining so I just invite you for new stamping post :)



Wzór pochodzi z płytki XY 13 z Promoto-Promoto. Nie wiem dlaczego wcześniej go nie używałam! Dał świetny, jakby koronkowy efekt. W rzeczywistości całość była nieco ciemniejsza, bardziej mroczna. Ale tak też mi się podoba :)

Pattern I've chosen is from Promoto-Promoto's XY13 plate. I don't know why I haven't used it before ! It gave beautiful, bit lace effect. In real it looked darker and dusky. But I like it anyway :)



Bazą pod zdobienie była rewelacyjna czerwień od Pierre Rene z serii Profesional o trafionej nazwie Lasting Red. Muszę któregoś razu napisać o niej kilka słów, bo jestem z niej na prawdę zadowolona! Stemple wykonałam niezastąpioną czernią Golden Rose Rich Color 35. Utrwaliłam bodajże Golden Rose Quick Dry.

As a base for stamping I've used red polish from Pierre Rene's Proffesional series named Lasting Red. I must present it closer one day cause I'm really satisfied with it ! Staping was made with irreplaceable black from Golden Rose Rich Color #35. Mani was secured with Golden Rose Quick Dry top coat, as I remember.





Dobrze czułam się z tym mani, co chwila na nie zerkałam! Co Wy o nim myślicie? Lubicie stemple ?Miłej niedzieli :*

I felt good with this mani, I was  constantly looking at it! What do you think about it? Do you like stamping ? Have a nice Sunday ! :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne mani, proste ale ze smakiem. Lubię połączenie czerwieni z czernią, wygląda tak kobieco :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie odbite i piękny lakier bazowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Great stamping! I really like the design and it looks great on the red :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdobienie, chociaż nie ukrywam, wolałabym by czarny był jeszcze bardziej czarny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stemple! :) A zdobienie wyszło super, lubię taką klasykę - czerwień i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedno z tych mani które nazwałabym bardzo seksownym :D
    Dla mnie szał ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. love stamping, and this manicure looks great, very sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się całość prezentuje, zawsze się bałam łączyć czerni z czerwienią przy stemplach i to był błąd :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger