września 24, 2014

Niebiesko fioletowy gradient

Tak na szybko :) Mani tak proste, że w sumie nie bardzo jest tutaj o czym pisać. Zapraszam :)

Let's be fast :) Mani so simple that there's not much to say about it, really. Welcome :)




Do wykonania mani użyłam:
- bieli Miyo Malibu jako bazę
- niebieskiego Sally Hansen Blue Rose
- fioletowego Rimmel Ultra Violet
- topperu Life 21
- top coatu Golden Rose Quick Dry
To make this gradient I've used:
- white Miyo Malibu as a base
- blue Sally Hansen Blue Rose
- violet Rimmel Ultra Violet
- topper Life 21
- top coat Golden Rose Quick Dry




Ja osobiście byłam zadowolona z tego mani. Nosiłam je niemal 4 dni ! A nie często coś takiego mi się zdarza :) Przypominało nieco nocne rozgwieżdżone niebo (co nie bardzo widać na zdjęciach :)
 Nie skromnie przyznam, że zebrało sporo komplementów :3 A Wam jak się podoba ?

I was quite content how this mani came out. I was wearing it for almost 4 days! What is not so often :) It looked a bit like a sky full of stars (what is not really visible on photos :) Immodestly I must admit that it was given quite many compliments :3 How do you like it ? 

20 komentarzy:

  1. piękne ♥ ten top idealnie tutaj pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :) uwielbiam gradienty - ten wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło :) A top dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wyszło :) Gradient komponuje się idealnie z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem:) Gradient świetny a Life prezentuje się na min genialnie:)
    Gdybym miała takie mani, pewnie również nosiłabym je minimum 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie połączenie ^^ piękne kolory gradientu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it, love it, love it! Looks great and that topper is amazing :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super gradient! piękne połączenie kolorów i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie się razem komponują! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądają <3

    ________________
    a u mnie?
    to co lubimy -klasyka w modzie

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko idealnie do siebie pasuje i pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Que unhas encantadoras bela cor
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger