września 09, 2014

Wibo WOW Granite Sand 4 ♥

O nowościach od firmy Wibo słyszał już chyba każdy w paznokciowej blogosferze :) W moim Rossmannie oczywiście są oczywiście spóźnione, ale udało mi się dorwać jeden piasek w Gorzowie. I to właśnie o nim będzie dzisiejszy post :)

I guess that everyone from nails blogs have heard about new Wibo collection. My Rossmann is of course late , but I found it in Gorzów and bought one polish. And today's post will be about it :)


Nazwa: Wibo WOW Granite Sand 4
Dostępność: Rossmann
Cena:  ok 8 zl
Pojemność: 8,5 ml


Wykończenie: piaskowe
Kolor: bazą jest pastelowa, przygaszona pomarańcz. W niej zatopione są czarne i czerwone drobinki.
Pędzelek: standardowy, nabierający odpowiednią ilość emalii
Konsystencja: gęsta. Aż za bardzo. Może jakiś cwaniak go odkręcił w sklepie i zostawił niedokręcony. W każdym bądź razie - poradziłam sobie sięgając po rozcieńczalnik i doprowadziłam do konsystencji jaką pamiętam z zeszłorocznych piasków Wibo.
Krycie: 1-2 warstwy. 1 daje całkiem zadowalające krycie, 2 pogłębiają kolor i dają świetną teksturę.
Schnięcie:  po około 15 minutach lakier był całkiem suchy i utwardzony.
Trwałość: 
Zmywanie: nie jest najgorsze. Wystarczy chwilę dłużej przytrzymać wacik przy paznokciu :)


Finish: textured
Color: light, pastel peach with add of black and red specks
Brush:  standard, picks up enough of polish
Consistency: dense. Too dense. Maybe someone had opened the bottle and left unclosed. Anyway - I helped myself with tinner to get to cosistency like in last years collection.
Opacity: 1-2 coats. 1 gives nice coverage, but second makes color deeper and texture more visible
Lasting: 
Removing: not so bad. All you have to do is keeping remover on nails for bit longer than usually.



,


Jestem z niego bardzo zadowolona i mam ochotę na więcej :) Zapewne moje zbiory z czasem zasili cała kolekcja jak to było w przypadku WOW Glamour Sand :) Jak Wam się podoba? :)

I'm really satisfied with this polish and I want more :) Probably I'll buy the rest of collection like it was with WOW Glamour Sand :) How do you like it? :)

17 komentarzy:

  1. Eh....no nie mogę się przekonać do tej nowej limitki Wibo

    OdpowiedzUsuń
  2. It has a true sand look, it's pretty on you!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam fioletowy i różowy, ale mam jeszcze ochotę na beż :P ten kolor jakoś nie do końca mnie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie o dziwo nic nie skusiło z tej nowej serii, piaski zdecydowanie wolę połyskujące - jestem zakochana w Baltic Sand i te przy nich wyglądają niezwykle smutno....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się z Cupcakes Kiko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ja mam na swoim blogu zrobioną recenzję koloru nr 5 ;) więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, jakos do mnie nie przmawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny :) u mnie ich jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. I like how this looks! Love the texture too :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja jest fajna (w ogóle wibo zaszalało z nowościami :)) mam wszystkie kolory i przyznam, że ten akurat najmniej mnie do siebie przekonał chociaż przyznam, że jak patrze na Twoje zdjęcia to chyba zaczynam zmieniać zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome, love this kind of sands <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny piasek, wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bajeranckie, prawie jak Kiko Cupcake :) ja kupiłam fiolet z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cool! Looks like some cookie to me :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger