lutego 15, 2015

Walentynkowe mani + perełki BPS

Oh, tak bardzo zaniedbałam moje internetowe dziecię... Dalej mnóstwo się u mnie dzieje, ale stale tu zaglądam, czy mi nie pouciekałyście ^^ Ferie się zaczęły więc znalazłam w końcu czas, żeby pokazać Wam moje walentynkowe hybrydowe mani i przy okazji zrecenzować perełki, które dostałam do testów od Born Pretty Store.
I've neglected my blog so so much... There's still a lot goin on in my life, but I visit my page form time to time to make sure if You're still there ^^ I've finally have my winter holiday so I've got some time to show you my Valentine's Day hybrid manicure and give a review of Born Pretty Store pearls which I got for testing.


Jak nie przepadam za różem, tak powiem Wam, że w takim delikatnym wydaniu nosi mi się całkiem przyjemnie. Uwielbiam połączenie takich jasnych kolorków ze srebrem ♥ 
Kropeczki i różyczki zmalowałam zwykłymi lakierami. 
As I am not really into pinks. I must admit that I fancy wearing this light pink shade. I just love combination of such light colours with silver ♥
Roses and dotts were painted with regular polishes.



Do wykonania użyłam/ I've used:
- bazy i topu hybrydowego Semilac/ hybrid base and top coat from Semilac
- hybrydowych kolorów artLak 110 i 129/hybrid colors artLak 110 and 129
- białego Golden Rose Rich Color 76, koralowego Rimmel Instyle Coral, różowego Wibo 395 i zielonych Essie Navigate Her i Mojito Madness/ white Golden Rose Rich Color 76, coral Rimmel Instyle Coral, pink Wibo 395 and green Essie Navigate Her and Mojito Madness




No, to teraz kolej na perełki. Kiedy wybierałam zawartość paczki wiedziałam, że padnie na jakąś karuzelkę. W końcu takich ozdóbek nigdy dość, prawda? :P Te są delikatne, niby białe, ale mieniące się ni to na rózowo, ni to na zielono, ale wyglądają naprawdę przyjemnie. Wyglądają dobrze zarówno na jasnych jak i na ciemnych bazach :)
So, now to the pearls. When I was choosing what to test I was sure that I must choose some pearls or studs. It's never enough of them, am I right? :P These are delicate, look as if they were white but they flick pink or some kind of green but still look really nice. They match well both light and dark colors :)



W opakowaniu znajdują się 3 rozmiary perełek. Nie używałam na sobie tych największych, bo wydają mi się za ogromniaste na moją drobną płytkę. 
Jakościowo są naprawdę dobre. Nie wiem czy schodzi z nich farba podczas zmywania, bo zazwyczaj przed zmywaniem sama je zrywam. Nałożone na mokry lakier i utrwalone top coatem trzymają się skubane kilka dni. Nie haczą.
In the box there are pearls in 3 different sizes. Must say that I haven't used the biggest ones, because my nails seem to be to small for them.
The quality is really good. I don't know if the paint is removing while removing with the polish remover, cause I take them off myself. When put on wet polish and top coated they stick to the nails for a few days. And they don't hook.


Znalazłam w czeluściach komputera jeszcze jedno mani z ich użyciem:


Jeśli Wam się spodobały, to i inne karuzelki Born Pretty znajdziecie TUTAJ.  Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym, który znajdziecie na pasku bocznym bloga ;)
If you like them, THESE and soooo many other studs and pearls can be found HERE. Remember about my discount code, which is on the side bar of my blog :)

Jak Wam się podoba ? :3 Przyznam, że bardzo przyjemnie mi się nosi takie różowe króciaki ^^
How do you like it? :3 I must say that I really fancy wearsing such pink shorties ^^

13 komentarzy:

  1. śliczny słodki mix! piękne to sreberko na wskazującym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Oj, bardzo je lubię, chyba najczęściej używana przeze mnie hybrydka ♥

      Usuń
  2. widzę, że hybrydy zapanowały na dobre ;) też właśnie sobie zrobiłam :D a mani przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good to see you back :-)

    This is a gorgeous mani and I love the studs :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zdobienia są śliczne! fajne te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, delikatne zdobienie paznokci :) Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger