lutego 03, 2016

♥ Ulubione duo - Semilac Bisciut+Diamond Ring ♥

Sesja sesją, egzamin za jakieś 10 godzin, więc to idealny czas, żeby trochę odpocząć od morfologii (#lingwabardzo) i pokazać Wam moje aktualnie pazurki i powiedzieć co nieco o moim ulubionym hybrydowym duecie ♥ Zdjęcia są jakie są, robione telefonem, ale mam wrażenie, że dał radę :)
Exams on the way, one in 19 hours, so it's perfect time to get rid of morphology (#I♥Linguistics) a little bit and show You my current manicure and say something about my fav hybrid duo ♥ I took my photos with mobile phone, but have a feeling it made it work :)


Wykończenie: 032 kremowe, 144 glitter; hybryda
Kolor: 032 to bardzo delikatny, szklisty, pudrowy róż. Coś jak Essie Fiji, niesamowicie elegancki odcień. 144 natomiast to piękne, iskrzące się srebro z dodatkiem srebrnego glitteru ♥
Pędzelek: płaski, dość szeroki, umożliwiający dokładną aplikację
Konsystencja: lekko gęsta, ale baaaardzo przyjemna w aplikacji. 144 jest jednak bardziej zbity niż kremowe Semilac'i.
Krycie: 032 - 3 warstwy, 144 2 warstwy
Trwałość: to mani noszę od wczoraj. Ale przy poprzednich podejściach nosiłam je tydzień bez uszczerbku. Zmywałam przez odrost ;)
Ściąganie: Aceton, wacik, folia, 5-10 minut i po sprawie :)


Finish: 032 creme, 144 glitter; Gel Nail Polish
Colour: 032 is delicate, pale, shiny pink polish. Something like Essie Fiji, such a smart shade! 144 is gorgeous silver polish with silver glitter, beautiful and sparkling ♥
Brush: flat, quite wide, convienient in use, allows to apply polish perfectly
Consistency: bit dense, but it is really easy to apply; 144 is more dense because of the glitter
Opacity: 032 3 coats, 144 2 coats
Lasting: I have this manicure like for a day now, but previously I was wearing this shades for a week or so and removed cause my nails were growing
Removing: easy with acetone and foil, wrapped for 5-10 minutes





Na koniec dodam jeszcze, że pazurki mam przedłużone Hard'em, z tej samej firmy. W końcu nauczyłam się robić to tak jak trzeba :)
Co sądzicie o tym duecie? :)
To finish - I've lenghten my nails with Semilac Hard. I finally made it properly! :)
What do You think about this duo? :)

11 komentarzy:

  1. Ten pudrowy róż mnie zauroczył, choć w połączeniu ze sreberkiem również wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie i super połączenie kolorów :)) Zapraszam na mój najnowszy post <3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/02/ordinary-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous colours and look great together :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biscuit jest bardzo klasyczny, delikatny a przy tym obłędnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biscuit jest przepiękny i pewnie kupię odpowiednik w lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam właśnie Biscuit na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to bardzo schludnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj podoba mi się, normalnie CIASTECZKO ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger