lipca 06, 2016

Paski. Dużo pasków.

Lakier z ostatniego posta na pewno pamiętacie (a jak nie to znajdziecie go TUTAJ). Dziś, zgodnie z obietnicą, prezentuję Wam wcześniej wspominane ciapaki :)


Na początku byłam tym mani zachwycona! Wiecie, jak malujecie niemal okrągły rok paznokcie jednym kolorem, a potem nagle wychodzi Wam zdobienie - jest się z czego cieszyć :3 Mój entuzjazm opadł, kiedy obejrzałam je z każdej strony i zobaczyłam jakie góry doliny natworzyłam! Nie mniej jednak - ładne, nie? :D


Jak już wspominałam - bazą dla zdobienia był błękit Essie Lapiz Of Luxury. Paski powstały przy pomocy mojej ulubionej bieli Golden Rose Color Expert 02 i niezawodnego granatu Sally Hansen Complete Salon Manicure Blue Rose. Całość utrwaliłam topem China Glaze Fast Forward, który niestety trochę nabroił...


Ja mam mieszane uczucia, co Wy myslicie? :)

13 komentarzy:

  1. Są śliczne, idealne na lato- szczególnie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i faktycznie linie są nieco rozmazane w kilku miejscach, ale kolory są dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na żywo niedociągnięć nie widać - zdjęcia są nieubłagane i podkreślają każdy mankament. A pomysł na paseczki bardzo fajny, kojarzy mi się z kostiumami bikini - paznokcie pasują jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z MatMają - niestety na zdjęciach uwypukla się każda najmniejsza niedoskonałość, ale zdobienie bardzo fajne ;-)

      Usuń
    2. Na żywo nie rzucały się w oczy, to prawda :) ale już wiem co zrobiłam źle, więc następnym razem próbuję innym sposobem :)

      Usuń
  4. Ale Cię tu dawno nie było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski bardzo ładnie wyglądają na pazurkach,muszę się kiedyś za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Wygląda świetnie, kolory dobrane idealnie, a to że coś jest nierówno to już trzeba się przyglądać, a przecież nikt Cię nie będzie łapać za rękę żeby przyjrzeć się z bliska ;) Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam paseczki na paznokciach, ostatnio zrobilam sobie wzór paseczków z 5 róznych odcieni czerwonych semilaców, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdobienie jest przecudne, fantastyczne! <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger