lipca 20, 2015

Something new.

W tym wydaniu nie tak obficie jak ostatnio, ale i tak jest co pokazywać :) Na pierwszy ogień idzie paczucha testowa BornPrettyStore. Mogłam wybrać 3 rzeczy do 10$ i dodatkowo zostałam poproszona o wybór 2 płytek z ich ostatniej kolekcji. Oto moje typy :) Klik w zdjęcie przeniesie Was do produktu w sklepie.
This time it's not as lavish as before, but still there are few things to show You :) First I wanna show you parcel from BornPrettyStore. I could choose 3 things up to 10$ and I was asked to choose 2 of their latests stamping plates. These are my types ;) Click on the photo will direct you to the product in the store.


Cudowne, kwieciste naklejki wodne. Byłam pewna, że dostanę jeden wzór, a zostałam uraczona aż 4! Dwa z nich zaliczyły już swój debiut na paznokciach, wkrótce przyjdzie pora na resztę. Te pierwsze naklejki są urocze, delikatne, ale skusiłam się też o jedne z nieco większym wzorem. Mani z nimi już przygotowane, spodziewajcie się niedługo zdjęć :)
Gorgeous, flowery water decals. I was pretty sure I'd receive one pattern, but I was pleased with 4 of them! One of them is already on my nails, I have a plam to show you all in one post once I make manicures with them. First ones are delicate and cute, while the other ones I've choosen have a bit bigger pattern. I've already used them, so wait for the post!



Zaintrygowana lakierami do stempli zdecydowałam się wypróbować jeden z nich. Zapomniałam dodać, że chcę biały więc dostałam fioletowy, ale też mi się podoba :) 
Intrigued with stamping polishes I've decided to give one a try. I forgot to choose a color so I got purple one instead of white I wanted, but it's pretty anyway :)


To chyba najładniejsze płytki jakie mam! Będzie kolorowania ♥ Jeden z różanych wzorów już widnieje na Maminych paznokciach :)
These are probably the cutest plates I own! Ah, those coloured stampings, they're coming! One of the rosy patterns is already on my Mum nails :)



Nie mam ostatnio głowy do wymyślania nowych wzorków, a i czasu na malowanie jakoś mniej, więc zaprzyjaźniłam się ostatnio z lakierami hybrydowymi Semilac. Na pewno je znacie i wiecie skąd mój zachwyt! Bazę i top miałam już wcześniej, a te maluchy doszły w ciągu ostatnich tygodni, czyż nie są cudne ? ♥
I'm not really into nail art lately, and I don't really have time for it so these days I'm using Semilac hybrid polishes. You know them for sure, so you know why I'm so pleased with them! Base and Top I've got before and the pretty ones I'm showing you below apperared in my collection in few last weeks. Aren't they awsome? ♥


Jakiś czas temu skorzystałam z promocji w Naturze 1+1 i kupiłam 2 Rimmelki, Berries And Cream i Rain Rain Go Away, jestem w nich zakochana! ♥
Recently got 2 Rimmel polishes, Berries & Cream and Rain Rain Go Away, on 1+1 sale in Natura. I'm so in love with them! ♥



Będąc w Poznaniu, żeby załatwić sprawy związane z uczelnią (z dumą mogę powiedzieć, że od października będę studiować moją wymarzoną lingwistykę stosowaną na UAMie) zaciągnęłam Tatę do TK Maxx, skąd wyszłam z kolejnym Essie (Warm&Toasty Turtleneck) i OPI (Sparrow Me The Drama).
While being in Poznan with Dad to do some univeristy paper things (I'm proud to say that since October I will be studying my dreamed Applied Linguistics at UAM) I visited TK Maxx and left it with another Essie (Warm&Toasty Turtleneck) and OPI (Sparrow Me The Drama).


Trochę się uzbierało ^^ Wpadło Wam coś szczeglnie w oko, co chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności? :)
There's a bit of stuff ^^ Do You fancy somethnig particularly and wanna see it first? :)

9 komentarzy:

  1. Ale smakołyki :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tego Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pierwszy na pazurkach jak tylko ściągnę hybrydę :)

      Usuń
  3. Przepiękne wzory na płytkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo pięknych rzeczy :) czekam na zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem bardzo ciekawa tego Temixa do stempli :) mają wiele fajnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  6. mam obie płyteczki - są boskie ^^ a hybrydy ostatnio i u mnie goszczą na paznokciach :) jestem ciekawa lakieru do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą płytkę z różyczkami, dostałam w ostatniej przesyłce. Essie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger