sierpnia 07, 2015

LadyQueen

Wakacje zupełnie mnie pochłonęły, stąd brak postów! Ale wracam! Dlatego w tym poście chcę Wam szybciutko pokazać jakie cudowności dostałam ostatnio od sklepu LadyQueen w ramach współpracy :) 
I've got really lost in holiday, that's why I haven't posted anything recently! But I'm back! And in this post I wanna show you what I recently got from LadyQueen for review :)


Dostałam dwie rzeczy do testów, które oczywiście sama sobie wybrałam. Padło na czaro-białe naklejki i wymarzony zestaw pędzelków. Oczywiście zobaczycie je jeszcze w osobnych postach z recenzjami. W sklepie znajdziece je po kliknieciu w moje zdjecie.
I've got 2 products to review, which, of course, I chosed myself. I picked black&white wholenail stickers and 15 pc nail art brushes set, of which I dreamed for a while. I will show you them in several review posts. You can find them in store clicking on my photo. 




Jeśli chodzi o sam sklep... Szczerze mówiąc nie wiedziałam o jego istnieniu, póki nie dostałam maila od Perlie z propozycja współpracy. Po przejrzeniu jego oferty chętnie zgodziłam się na współprace. Sklep ma niezwykle bogaty asortyment. W dziale Nail Artu znajdziecie płytki, ćwieki, naklejki, pędzelki i wszystko inne do prawdziwej lakieromaniaczce jest potrzebne do szczęścia :) Jednak poza tym sa tutaj tez akcesoria do makijażu, biżuteria, inne akcesoria a nawet rzeczy do domu. Wiec jak widzicie - jest w czym wybierać ;) 
As it goes to the shop itself...To be honest I didn't know about its existance till Perlie asked me to do some reviews for the store. When I went through the things it offers - I agreed with pleasure! Shop has really rich offer! In Nail Art section you can find nail stickers, water decals, studs, brushes and other stuff that every nail art maniac needs :) You can also find there some make up, jewelry and even home stuff. So as you see - you have variety of products to look through!

Jesli zainteresowalam Was oferta sklepu, koniecznie biegnijcie na ich strone! Ceny nie sa powalajace, a dodatkowo macie az 15% znizki na Wasze zakupy :) Zapraszam do skorzystania !
If you got interested with the store offer go to its site! Prices aren't big and, what is more, I offer you my 15% discount code for your purchase :)

8 komentarzy:

  1. ja zamówiłam u nich paletkę naked, biorąc pod uwagę że ostatnio na tego typu stronach można spotkać oryginalne pędzle real techniques i nakładki do scholla, jestem bardzo ciekawa czy to będzie podróba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie zaskoczyłaś :) Nie wiedziałam, że można trafić na takie perełki ^^

      Usuń
  2. Mam te pędzelki od LQ, są baaaardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nimi nie malowałam ale wyglądają obiecująco ^^

      Usuń
  3. Świetne te naklejki! Ja dzisiaj będę bawić się płyteczką od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The wraps look really nice :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger