września 01, 2015

BP-73

Nie ma mnie tu, blog umiera, a przecież mam tyle piękności do pokazania!! Stąd prezentuję Wam kolejną cudną płytkę od Born Pretty Store.
I'm not really here recently, blog is dying, but I have so many goodies to show you!! That's why I'm showing you another Born Pretty Store stamping plate.


Ich płytki pokazywałam Wam już nie raz, więc zaskoczeniem nie będzie jeśli powiem Wam, że i ta spisała się znakomicie. Wzory odbijają się dokładnie, są dobrze wyżłobione, no - ideał!! Tym bardziej,że wzory idealnie nadają się do kolorowania ♥
Their plates were shown here many times, so it won't be surprise when I tell you that this one was also brilliant. Patterns stam really well, are well- , perfect!! What is more, they are perfect for filling in ♥


Moje mani nie jest jakoś szczególnie skomplikowane. Na białej bazie stworzyłam nieregularne ciapki (broń Boże, nie pamiętam co to były za lakiery...), które ostemplowałam czarnym lakierem.
My mani is nothing special... on white base I've created irregular - (don't remember the polishes...) which I stamped with black polish.




Płytka na pewno przypadnie do gustu nie jednej z Was, więc zapraszam do skorzystania z mojego kodu zniżkowego na -10% na Wasze zakupy :)
I'm sure you will fancy this plate. So if you are eager to buy it I invite you to use my 10% discount code :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie, ale wzorki na blaszcze troszkę "na jedno kopyto". Chociaż takie różyczki pasują do większości stylizacji:)
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BPS ma tematyczne płytki, stąd tyle różyczek :)

      Usuń
    2. BPS ma tematyczne płytki, stąd tyle różyczek :)

      Usuń
  2. Pięknie zestawiłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna płytka! Zdecydowanie od dawna na nią choruję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such pretty patterns I like this mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. So very cute! I have that plate and really love it!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger