września 12, 2015

♥ BPS flowery water decals ♥

Ostatnimi czasy wybierając produkty do recenzji, jak rzep psiego ogona, uczepiłam się całopaznokciowych naklejek. No ale proszę Was... Born Pretty Store ma ich tak cudowny wybór, że nie mogłam się zdecydować tylko na jedne, no !
Recently, while choosing products for reviews, I clung like a limpet to whole nail water decals. But come on... Born Pretty Store has huuuuge variety of them so I just couldn't decide for just one pattern!


Wyobraźcie więc sobie radość, kiedy to Aga wyciągnęła z koperty set 4 rożnych przepiżamowoojejuuroczych naklejek. Tyle cudnych mani, tyle kwiatuszków, hasztag love! Nie jestem w stanie zliczyć, ile razy do nich wracałam. Są po prostu świetne!
Imagine this happines, when I took out from the envelope set of 4 different absofuckinlutelycuteandawsome decals. So many cute manis, so many flowers, hashtag love! I'm not really able to count how many rimes I had them on my nais. They're just perfect!



Zanim komukolwiek przyjdzie na myśl, żeby z nich zrezygnować, bo niby trzeba przycinać - sprowadzam na ziemię. Przyklejamy naklejkę na pazura, bierzemy jakiśtam cienki pędzelek, maczamy w zmywaczu i heja! Pewnie większość z Was czyści pędzelkiem lakier z okolic skórek, więc tu robicie dokładnie to samo, świetnie się rozpuszczają!
Before anyone starts complaining about its shape... You just place the decal on the nail, gram some thin brush, dip it in polish remover and go on! Probably most of you clean around cuticles with brush, nothing different than this. They dilute so easily!



Co tu więcej mowić... Ja jestem zakochana! A Wy co o nich sądzicie?
Chętne oczywiście odsyłam do aukcji z naklejkami i przypominam o kodzie zniżkowym :)
What to say more... I'm in love! And what do You think about them?
Those who are eager to buy it I invite to auction site and remind about my discount code :)


8 komentarzy:

  1. Świetne są te naklejki i przy następnym zamówieniu z bps coś sobie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie naklejki, ale jakoś nie miałam okazji ich przetestować:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie narzekam - naklejki wodne to jeden z lepszych paznokciowych wynalazków :D Twoje mani bardzo urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziewczęce mani, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek taki trochę jak na pidżamkę :D Słodko!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger