marca 28, 2015

Black&white stripes.

Mania na czarno białe zdobienia nadal trwa ^^ Mani, które Wam dzisiaj pokazuję to pomysł mojego P. :3
I'm still crazy about black&white manicures ^^ Nails that I wanna show you today was my boyfriends idea :3


Nie ma tu dużo do gadania. Mani jest naprawdę banalnie łatwe. Na pomalowane na biało paznokcie nakleiłam po 3 paski tasiemki do zdobień i puste miejsca wypełniłam czarnym lakierem. 
There's not so much to say about this pattern. It's so so easy! On white nails I sticked 3 stripes of striping tape and filled blank spaces with black polish.


Do wykonania tego mani użyłam moich ukochanych czerni i bieli z serii Rich Color od Golden Rose. Całość utrwaliłam topem Sally Hansen Insta-Dri.
To make this mani I used my fav black and white polishes from Rich Color series from Golden Rose. Mani was sealed with Sally Hansen Insta-Dri top coat.




Mani ma trochę niedociągnięć, ale podoba mi się :) Jestem ciekawa jak Wam się podoba , piszcie! :*
This manicure has few imperfections, but I like it anyway :) And I'm curious what do You think about it, tell me ! :*

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam polączenie czerni z bielą :) jest w czołówce moich ulubionych :) efektowne paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie myślałam o czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, już wiem jak następnym razem pomaluję swoje :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger