marca 26, 2015

Tribal stamping with BP-42

Ostatkami sił skrobię dla Was kolejny współpracowy post ^^ W zeszłym tygodniu dostałam kolejną paczuszkę od Born Pretty Store z między innym tą płytką. Już zanim do mnie doszła wiedziałam co zmaluję przy jej użyciu :)
I write this post with rest of my power. ^^ Last week I got another cooperation pack from Born Pretty Store with this beautiful plate I wanna show you today. Before I've got it I already knew what I'm gonna do with this :)



Zacznijmy od płytki. To moja druga płytka BPS i jestem z niej równie zadowolona jak z poprzedniej. Wzory są dobrze wyżłobione, nie sprawiają najmniejszego problemu przy odbijaniu. Co podoba mi się w niej najbardziej to rozmiar wzorów. Płytka jest podzielona na 4 części. Wzór można ściągnąć z dowolnego miejsca i będzie pasował na każdy rozmiar paznokcia. Dziewczyny z dużą płytką - to coś dla Was ^^

Let's begin with the plate. It's my second BPS stamping plate and I'm equaly satisfied with as I was with first one. Pattern are well made and they stamp perfectly. What I like the most about it is size of the patterns. Plate is divided to 4 pieces so you can take the pattern from any place and it will still look good and match any nail size. Girls with big nails - enjoy!


Niesamowicie spodobały mi się ostatnio pionowe gradienty, wiec postanowiłam wykonać takowy pod stemple. Do jego wykonania użyłam białego Golden Rose Rich Color 76 jako bazy oraz pomarańczowego Pierre Rene Professional Warm Orange i Miyo Jonquil. Stemple wykonałam brązowym Avon Vintage Boutique
Recently I just love vertical gradients so I decided to make one as a base for stamping. For gradient I used white Golden Rose Rich Color 76  and orange Pierre Rene Professional Warm Orange and yellow Miyo Jonquil. Stamping was made with brown Avon Vintage Boutique.



Całość wyszła trochę ogniście, trochę jaskiniowo, tak mi się kojarzy ^^ Jak Wam się podoba ?
Jeśli spodobała się Wam ta płytka, to znajdziecie ją TUTAJ. Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym na 10% na Wasze zakupy. A! I przesyłka nierejestrowana jest darmowa :D
Mani was looking a bit fiery, a bit cavy ^^ How do you like it ?
If you like this plate you can find it HERE. Remember about my 10% discount code for your purchase. Oh, and unregistered shipping is free :D


Fakt iż otrzymałam ten produkt do recenzji nie wpłynął na moją opinię
The fact that I was given this product for a review didn't influence my opinion

7 komentarzy:

  1. świetnie wyszły :) tło idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks really good. I like the colours and the stamping :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysl na.pionowy gradient,uszykuj wykorzystać bo uwielbiam tą metodą zdobienia
    Ps.super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. ta płytka jest super! też już stemplowałam tym wzorkiem, strasznie mi się spodobał. a gradient - mega!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger