marca 30, 2015

Delicate feather pattern with BP-51 stamping plate.

Kolejne stemple. Wkręciłam sie! Szczerze mówiąc, wolę całopaznokciowe wzory, jednak jak zobaczyłam to piórko, wiedziałam, że zmienię zdanie ^^
Another stamping. I'm really into it recently! Honestly, I prefer wholenail patterns, but when I saw this feather I knew I'd change my mind ^^


Tym razem postawiłam na frenchową, delikatną bazę. Na to występlowwałam piórka bielą i czernią z Golden Rose Rich Color. Utrwalałam topem Sally Hansen Insta-Dri.
This time I decided for delicate, french base colour. Then I stamped some feathers on it with white and black Golden Rose Rich Color polishes. Mani was sealed with Sally Hansen Ints-Dri.



Jeśli chodzi o płytkę, to jest właściwie to samo co w przypadku poprzednich sztuk. Wzory są ładnie wyżłobione, odbijają się wyraźnie, nic tylko stemplować! Znowu jestem bardzo zadowolona ^^
When it goes to the stamping plate, it is generally the same as it was with the previous ones. Patters are well xxx, they stamp nicely, ah, stamping with them is such a pleasure! Again - I'm impressed ^^


Mani niesamowicie mi się podobało, lubie czasem odpoczać od wyrazistych mani na rzecz takich delikatych wzorków :) A Wy co myślicie o stemplach w takim wydaniu ?
Jeśli spodobała się Wam ta płytka , to znajdziecie ją TUTAJ. Pamiętajcie o moim kodzie -10% xxx. O! Nierejestrowana wysyłka jest darmowa, więc tym bardziej warto skorzystać :D
I was really satisfied with this mani, I like to sometimes get rid of vibrant manicures and wear something delicate as this one :) What do You think about stamping in such version?
If you like this plate, you can find it HERE. Remember about my  10% discount code :) oh! Unregistered shipping is free so it's worth using :D



5 komentarzy:

  1. Jestem szczęsliwa posiadaczka tej płytki. I choc zmartwiły mnie te małe całościowe wzorki, tak piórka ratuja tą płytkę. Jest urocza. A piórka na Twoich paznokciach wyglądaja cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomyśl połączenia jasnego i ciemnego stempla na neutralnym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow amazing mani, I really like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne i takie eteryczne - fajnie skomponowałaś kolory, wyszło tak lekko!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger