kwietnia 05, 2015

Aztec nails.

Ależ chodziło za mną takie mani! Wzorzyste, kolorowe, najlepiej z gradientem! Początkowo chciałam zmalować coś takiego przyjaciółce, ale ta w końcu zdecydowała się na stemple a ja zostałam z niezrealizowanym pomysłem w głowie, który koniec końców wylądował na moich pazurkach! Oto on!
How much did I wanted to make mani like this one !  With lots of pattern, colors ot gradnient! Firstly, I had a plan to make this in my friends nails, but she decided for some stamping and left me with the design on my mind, which finally find place on my nails! And here it is!


Miałam dwa pomysły na kolorystykę tego manicure. Padło na pionowy, zielono-niebieski gradient. Potem dodałam wzorki przy pomocy czarnego linera. Wyszło trochę pstrokato, ale właśnie taki efekt chciałam uzyskać.
I had two ideas for the colors for this manicure. I chose vertical, green-blue gradiend. Afterwards I added some random patterns with black liner. It turned out quite motley but, honestly, that was my goal.







Użyłam/ I've used:
- Wibo SOS for weak nails
- Golden Rose Rich Color 76
- Golden Rose Paris 256
- Eveline miniMAX 900
- Astor 293 Igligli Water
- liner Rival de Loop
- Sally Hansen Insta-Dri




Muszę powtórzyć ten gradient, niesamowicie mi się podobał! A Wy co myślicie o tym mani ? :3
I need to make this gradient once again, I really liked it ! What do you think about this mani ? :3

8 komentarzy:

  1. Gradient przepiękny. Moje ulubione kolory :) wzorki wyszły precyzyjnie i bardzo interesująco. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow this looks amazing. I really like it :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuuuper! świetny gradient i wzorki, uwielbiam ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful! I just love how the pattern pops out from the gorgeous gradient you put with it :) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny manicure, wiosna idzie więc kolorki idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! uwielbiam gradienty i azteckie wzory ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there all, here every person is sharing these kinds of familiarity, thus it's pleasant to read this weblog, and I used
    to go to see this weblog every day.

    Look at my blog :: bio glaciere skincare

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger