kwietnia 27, 2015

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3
I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3



Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE
I really felt like wearing colorful stamping recently. It took a while to make them but it was totally worth it, I just love them, although they're not perfect. As a base I've used my beloved Essie Fiji. List of the rest of colors you can find below. Feathers are from BP-51 stamping plate. The stickers were made exactly the same way as THESE ones.







Użyłam/ I've used:
- Essie Fiji 
- Golden Rose Rich Colour 35
- Eveline miniMAX 900
- Golden Rose Paris 259
- Essie Sunday Funday
- Pierre Rene Warm Orange
- Miyo drops Moccasin
- Bell Full Colour no name żółty/yellow
- Astor Fashion ColorIgligli Water
- Rimmel SalonPRO Ultra Violet
- Sally Hansen Insta-Dri top coat


Co myślicie o takim kolorowym mani ? :3 Płytkę znajdziecie TUTAJ, przypomniam o moim kodzie zniżkowym :)
What do you think about such colorful manicure? :3 Stamping plate can be found HERE, and remember about my discount code ;)

10 komentarzy:

  1. mam tę płytkę ;) świetny pomysł na to piórko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. like it so much !love the feather nail art designs !

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper :) ale musiałaś naprodukować tych naklejek na 2 rączki :D tej płytki nie mam, ale piórka się u mnie znajda na innych :-)
    powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's really gorgeous. Great work :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ekstra! bardzo mi się podobają takie stemplowe kolorowe neonowe naklejki :D
    i powodzenia na maturze! na studiach jest fajniej niż w średniej :>

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger