kwietnia 23, 2015

Flowery water decals from BPS.

Zawsze byłam ciekawa całopaznokciowych naklejek wodnych, więc to było chyba oczywiste, że koniec końców wylądowały w paczuszce od BornPrettyStore. O szczegółach przeczytacie poniżej :)
I've always been curious about whole nail water decals, so it was obvious I'd choose it for my BornPrettyStore review pack. If you wanna know some details, read down below :)


Z początku trochę obawiałam się aplikacji, ale przeszła bez problemowo. Naklejałam je na jedną warstwę białego lakieru co okazało się dobrym posunięciem, bo przy dopasowywaniu naklejek przy końcówkach udało mi się je trochę poniszczyć. 
At first I was a bit confused about the aplication, but it went alright. I was sticking them into nails painted with one coat of white polish., which was actually a good idea cause I managed to damage tips while trying to fit decals to my nails.


Szczerze mówiąc, byłam z nich bardzo zadowolona. Ładnie przyklejały się do płytki, nie sprawiły mi za dużego problemu. Utrwalone top coatem nosiłam je ok. 3 dni i jedyne co się z nimi stało to starte końcówki. Zmywają się tak samo jak zwykły lakier ;)
To be honest, I must say that I was really satisfied with them. They nicely sticked to the nail and didn't make any problems while applying. Secured with top coat they lasted for about 3 days and all that happened to them were wiped tips. It is easy to remove them with regular polish remover ;)




Jeśli spodobały się Wam te naklejki to znajdziecie je TUTAJ. Polecam też zerknąć na inne produkty, jest w czym wybierać ;) A dodatkowo możecie skotrzystać z mojego kodu na -10% na zakupy w BPS :) Co myślicie o tym mani ? :3
If you like those water decals you can find them HERE. I also recommend to have look at the other product :) And remember about my 10% discount code in BPS :) What do you think about this mani? :)

Fakt iż otrzymałam ten produkt do recenzji nie wpłynął na moją opinię
The fact that I was given this product for a review didn't influence my opinion

11 komentarzy:

  1. Piękne są, też je mam i użyję na dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naklejki ładne, fajnie się prezentują na paznokciach. całość urocza! :)
    jakoś nigdy nie byłam przekonana do całopaznokciowych naklejek.. muszę chyba spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mowiac, tez jakos specjalnie nie szaleję za naklejkami, ale te całkowicie podbiły moje serducho ;)

      Usuń
  3. These look really pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kwiaty i całe mani zarazem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci wyszły, zawsze mi się wydawało, że z całopaznokciowymi to same problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ownnn...que gracinha.
    Delicadinho, amei.


    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger