czerwca 30, 2015

Lovely Summer Sand 1.

Biel chyba nigdy mi się nie znudzi. Lubię ją w każdej postaci, dlatego nie było opcji, żeby piaskowa biel od Lovely przypadła mi do gustu! W tym poście chcę Wam pokazać tą pięknością i podzielić się moją opinią na jej temat, jesteście ciekawe ?
I guess I'd never have enough of white. I like it in every way possible, so it was pretty obvious that I'd fall in love with Lovely's white textured polish! In this post I wanna show you this pretty one and share my opinon about it, are You curious?



Nazwa: Lovely Summer Sand #1
Dostępność: Rossmann
Cena: 8-9 zł
Pojemność: 8 ml
Full name: Lovely Summer Sand #1
Availability: Rossmann
Price: 8-9 zł
Capacity: 8 ml



Wykończenie: matowy piasek, tekstura jest delikatna, ale wyczuwalna
Kolor: czysta biel. W buteleczce można dostrzec delikatny srebrny shimmer, jednak na paznokciu jest niewidoczny
Pędzelek: szeroki, prosto ścięty i płaski, dość precyzyjny
Konsystencja: lekko gęsta, ale przyjemna i bezproblemowa w aplikacji
Krycie: 2 warstwy
Schnięcie: całkiem przyzwoite
Trwałość: nie sprawdzałam
Zmywanie: "piasek" stawia lekki opór, ale ogólnie tragedii nie ma



Finish: matte textured polish. Texture is delicate yet noticeable
Color: pure white. In the bottle tiny silver shimmer can be noticed but it's invisible on the nail
Brush: wide, straight cut and flat, quite precise
Consistency: a little bit dense, but nice and easy to apply
Opacity: 2 coats
Drying: quite fast
Lasting: haven't checked
Removing: "sand" make a little problem, but generally it's not so bad in removing



Ja jestem w tym lakierze zakochana! Na lato jest wprost idealny, świetnie mi się go nosi :) A Wy co o nim myślicie? 
I'm so in love with this polish! It is just perfect for summer and I really fancy wearing it :) What do You think about it?

9 komentarzy:

  1. Jest piękny! Będzie świetnie kontrastował z opaloną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier i zamierzam w niedługim czasie coś na nim wystemplować, obłędny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię biel na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. biel zawsze wyglada elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's really lovely. I do like these sandy polishes a lot :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do opalonych dłoni będzie super, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny czysty lakier, fajny będzie latem, przy opalonej skórze, ale piaski za bardzo się brudzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... Ten niestety brudził się jak żaden inny :/

      Usuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger