czerwca 17, 2015

Tiny flowers with bp-56

Do tego zdobienia zainspirowała mnie... jego baza! Wszystko zaczęło się od pomalowania pazurków zielenią Golden Rose Paris 259. Wyglądała jakoś tak samotnie więc złapałam za stemple i ... wyszło takie coś :)
For this manicure I was inspired by... its base! All began with painting nails with green Golden Rose Paris 259. It looked a little bit empty so I grabbed stamps and... that's what came out !


W końcu jestem jako tako zadowolona z kolorowanek, bo nie widać granic bezbarwnego lakieru jak to zdarzało się w poprzednich. Może dlatego, że tym razem kolorowałam bezpośrednio na stemplu, a nie przenosiłam wzoru na folię. Fakt, kwiatek na małym trochę się zepsuł, ale tragedii nie było :)

I'm finally pretty satisfied with filled in stamping, because edges of transparent polish are not visible as it was with previous ones. Maybe cause I was painting them directly on the stamp not transfering them on foil. I know, that one flower got a bit damaged but it doesn't look so bad :)


Wzór pochodzi z płytki bp-56. Jest cudowna ! Chyba nie skłamię mówiąc że to najładniejsza płytka jaką mam! Te kwiatki, te zawijasy... niesamowicie mi się podobają. I całkiem nieźle się odbijają. Zarówno kwiatki ze wzoru, który wybrałam jak i te obok niego świetnie nadają się do kolorowania. Czego chcieć więcej? :D
The pattern comes from bp-56 stamping plate. And I guess I won't lie saying that it's the cutest plate from my small colection! Those flowers, those ornaments... I just love them. And they stamp pretty well. Both flowers from big pattern and the smaller ones are perfect for filling in. What to want more? :D

Klik w zdjęcie przeniesie Was do sklepu :)
Click on the photo directs you to the store ;)

Do tego mani użyłam/For this manicure I've used:
- Golden Rose Paris 259
- Golden Rose Color Expert 69
- Golden Rose Rich Color 18
- Miyo Nailed It! Summer
- Pierre Rene Professional Warm Orange
- Wibo Gel Like Zielona Fantazja
- My Secret Hot Colors Yellow
- Golen Rose Quick Dry



Wyszło kolorowo, wesoło i bardzo letnio, prawda? :) Co myślicie o tym mani? Dajcie znać w komentarzach :*
Jeśli spodobała Wam się ta płytka to znajdziecie ją w BornPrettyStore w zakładce z płytkami lub bezpośrednio pod linkiem z mojego zdjęcia płytki. Pamiętajcie również o moim kodzie zniżkowym, znajdziecie go na pasku bocznym i na końcu posta  :)
The mani came out really colorful, vibrant and summery, didn't it? :) What do You think about this manicure? Let me know down below :*
If you like this stamping plate you can find it on BornPrettyStore in Stamping Nail section or directly in link below my photo with it. Also remember about about my discount code which you can find on right side bar of my blog or the end of this post :)


13 komentarzy:

  1. Przepiękne :) Świetnie kolory dobrałaś a ta płytka rzeczywiście jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jasny gwint, ależ to piękne zdobienie! Wyszło super! Sama uwielbiam kolorować na stemplu, na folii mi nigdy nie wychodzilo a kolorowanie na paznokciu to dla mnie juz totalna abstrakcja ;) niestety delirium mam ;P hah,
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zieleń w tle! Bardzo podoba mi się to zdobienie, lubię oglądać kolorowane stemple.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Ja za zieleniami nie przepadam, ale u Ciebie wygląda wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie! Świetna kolorowanka, płytka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne! piękna baza i płytka faktycznie cudna :) ślicznie pokolorowałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Really pretty mani :-D Lovely greens :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super! Piękny kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. artLak może zniechęcić gdy ktoś od nich zaczyna ;/

      Usuń
  9. Nie przepadam za zielonymi paznokciami, ale te są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne i myślę że bardzo pracochłonne także zazdroszczę precyzji i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger