czerwca 01, 2015

Ombre chevron negative space manicure.

Uf! Długa nazwa. A mani przecież takie proste :) Uf! Long name. For such simple manicure :)


Żadna filozofia. Na pomalowane odżywką paznokcie nakleiłam naklejki, które pokryłam 2 warstwami koloru i odkleiłam zaraz po nałożeniu ostatniej warstwy. Na to top coat i gotowe! Łatwizna prawda? :)
Not a rocket science. On painted with conditioner nails I pout chevron stickers which I covered with 2 coats of color and sticked them out only after painting the last coat of polish. Top coat to seal the mani in and mani was ready! Easy peasy lemon sqeezy :)


Użyłam/ I've used:
- Golden Rose With Protein 361
- Eveline miniMAX 900
- Smart Girl Get More 160
- Maybeline Colorama 654
- Astor Fashion Studio Dark Water Blue
- Golden Rose Quick Dry


Jak Wam się podoba takie mani? Próbowałyście już negative space? Dajcie znać w komentarzach :)
How do You like this manicure? have you tried negative space? Let me know in comments :)

16 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają.. jakie to naklejki pomogły ci to stworzyć? :) ja próbowałam różne numery z taśmą klejącą, ale nie mam cierpliwości :D zostaję na dłużej, myślę że twój blog będzie dla mnie inspiracją każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii, bodajże Jasmin, udało mi się je kupić. Poza kształtem niczym nie różnią się od tych zwykłych do french manicure :)
      Dziękuję, kochana, za miłe słowa ;)

      Usuń
  2. Hmm jakoś ten trend do mnie nie przemawia :)) Kolory natomiast użyte bardzoo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Bardzo podoba mi się trend "negative space", interesująco Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Mi też się podoba i wiem że jeszcze nie raz do niego wrócę :)

      Usuń
  4. Czy proste to nie jestem pewna ;)) ale na pewno bardzo efektowne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty mani, I like the colours you've used :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. całym sercem jestem team!negative space :D super to zrobiłaś! niby proste a przyciąga wzrok że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie to wymyśliłaś, efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kombinacja :-) lubię negative space, robiłam niedawno też :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, zwłaszcza, że w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię taki efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger