maja 27, 2015

Free as a bird.

Macie czasem coś zmalować, ale kompletnie brak pomysłu lub coś nie wychodzi? Też mi się to zdarza. Wtedy idę na łatwiznę ^^ Transparentna baza + stempel i mani gotowe !
Do you sometimes feel like doing something on your nails but completly lacking the idea or everything is going wrong? I have this too sometimes. And then I go the simpliest way ^^ Transparent base + stamps and mani is ready!


Stempel pochodzi z płytki bp-58 z BornPrettyStore. Uwielbiam je! A ta ptasia szczególnie mi się podoba! Te ptaszki, te piórka... Idealna ! Oczywiście jakościowo też nie zawodzi. - wzory odbijają się świetnie! 
Stamp is from bp-58 plate from BornPrettyStore. I just love them! And this bird one is so so nice! Those birds, those feathers... Perfect! When it goes to the quality it's great too - patterns stamp really well!


Bazą dla ptaszków jest jedna warstwa mlecznego Miss Sporty Clubbing Colour 010. Doprawdy nie pamiętam jakiego topu użyłam...
Base for birds is one coat of transparent Miss Sporty Clubbing Colour 010. I really don't remember which top coat did I use...



Płytkę znajdziecie TUTAJ. Polecam zerknąć też na całą resztę, są obłędne ! No i oczywiście zachęcam do skorzystania mojego kodu na -10% ;) Jak Wam się podoba moje mani ? :3
The plate can be found HERE. I also recommend to look at other ones, they's gorgeous! And of course remember about my 10% discount code ;) How do You like my manicure ? :3

5 komentarzy:

  1. Stemple na transparentnej bazie... tego jeszcze nie próbowałam :) ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja nie pomyślałam o takiej bazie pod stemple. a wygląda naprawdę ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie połączenia <3 super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna płytka - mocno zastanawiam się nad jej nabyciem :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger