maja 12, 2015

Changes! Zmiany!

Duże zmiany. W końcu radykalnie zmieniłam szablon. Siedziałam nad tym pół dnia, ale jestem zadowolona ^^
Big changes. Finally I've completly changed my blig theme. I spent over it like half of a day, but I'm sattfisfied ^^





Moim zdaniem nowy szablony po prostu wygląda lepiej. Mam w końcu wymarzone podlinkowane, ikonki społecznościowe. Uporządkowałam też zakładkę zdobień, łatwiej będzie szukać konkretnych mani ^^
I recon that the new theme is simply nicer. I finally got linked social icons. I also put in order tag with nail art so it easier to browse them :)


Źródło szablonu/source of the theme: KLIK

Ciekawa jestem jak Wam się teraz tutaj podoba :) A może macie jakieś sugestie co mogłabym poprawić? Ja osobiście czuję się o wiele lepiej z tą zmianą :3
I wonder how do You like it now :) Or maybe you have any suggestions what to improve? I personally feel much better with this change :3

4 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger