maja 20, 2015

Something new.

Dawno nie było takiego posta, prawda ? :3 Trochę maluchów się uzbierało , trochę się chwalę ^^ Chcecie coś zobaczyć w pierwszej kolejności ? :3
It's been long time since last post like this, hasn't it? I've got a lot of new babies, time to show them ^^ Is there anything you want me to show first ? :3

010, 468, 320, 471, 344
Wyprzedaż w Rossmannie. Skorzystać musiałam, uwielbiam je!
Sale in Rossmann. I must have boght them, I just love those little ones ♥

Wibo: Chic Matte 2, Granite Summer 1, 4/Lovely Summer Sand 1, Pastel Pepper 2/ Sally Hansen Black Out
Znowu Rossmann. Tym razem -49% ^^
Rossmann again. This time 49% discount ^^

Essence Dear Peach/Catrice Minter Wonderland/ SGGM 160, 173
Mały napad na Naturę. Catrice i Essence to perełki z kosza wyprzedarzowego, SGGM to dla mnie zupełna nowość.
Something from Natura. Catrice and Essence are from sale box, SGGM are total new for me.


Kolorki SGGM mi się zdublowały za sprawą prezentu od cioci. I tutaj prośba do Was... Pomożecie zidentyfikować mi nazwy tych maluszków? Kompletnie nie mam pojecia co to za piękności...
Colours of SGGM were doubled by gift from my Aunt. And I want to ask you... Can you please help me to find names of these beauties? I completly don;t have a clue what their names are...

With Protein 361/ Color Expert 60, 69


Chodziła za mną taka pistacja ♥ Widzieliście ją już jako bazę do zdobienia w poprzednim poście. A Color Expert kupiłam z myślą o stemplach - czerń sie sprawdza ^^ + ulubiony top coat ♥
I was looking for a such nice pistachio polish ♥ I've already shown it on blog as a base for cats in previous post. Color Experts were bought for stamping - black is just great ^^ + my fav top coat ♥

408 Peachella, 873 Breakfast In Bed
Mięta tak mi sie spodobała, że pobiegłam po kolejną buteleczkę ♥ Akurat jest promo w Rossmannie. Brzoskwinką pogratulowałam sobie za piękne 90% z ustnego niemieckiego ^^
Mint was such a nice surprise that I had to buy another one ♥ Now is sale in Rossmann ^^ With peachy one I celebrated 90% from German spoken exam ^^


 Nowe Essiątka ♥ Gromadka się powiększyła tym razem o nasycone kolorki, na lato. Te są w wersji z cienkimi pędzelkami, które średnio mi leżą, ale dają radę ^^
New Essies ♥ My collection was increased with two bright shades. They're with thin brush, which I don't really like but they're ok ^^

Trochę zaszalałam, ale nie żałuję ani jednego ^^ Jest coś co chciałbyście zobaczyć w pierwszej kolejności ? :)
I've gone mad a little bit, but I don't really regret ^^ Is there anything you wanna see first ? :)

9 komentarzy:

  1. Od dwóch tygodni próbuję upolować ten różowy granite summer od wibo, więc jeśli można mieć życzenia, to właśnie ten lakier chciałabym zobaczyć w akcji :D Gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeswtchuje na dniach i postaram sie jak najszybciej pokazac :)

      Usuń
  2. Jak dobrze, że mam daleko do Rossmana :P Świetne zakupy! Gdzieś już widziałam SGGM, ale może pokażesz swoje w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) Żałuję, że nie udało mi się upolować nigdzie lakierów Granite od Wibo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice polishes :-D I really like the Miss Sporty polishes :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo sporo nowości lakierowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nowości. Ja w tym razem nie szalałam podczas promocji, chociaż zawsze maj był moim miesiącem dziesiątek nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, uwielbbiam lakiery!!! Te miss sporty mis ię bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne lakiery:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:) :
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger