maja 18, 2015

Cats. Cats. Cats.

Tak. Jestem kociarą. W sumie nie mam kota, ale je uwielbiam! Więc wyobraźcie sobie moją radość na widok kociej płytki ♥
Yes. I'm totally a cat person. I do not own one, but just love them. So imagine my happines when I saw cat themed stamping plate. ♥


Stemple całkowicie mnie pochłonęły, a to wszystko za sprawą Born Pretty Store. Dostałam ostatnio do recenzji 5 kolejnych płyteczek i jestem w nich absolutnie zakochana ♥ Pisałam Wam o nich już nie raz i zapewniam, że jeszcze Was nimi pomęczę ^^
I'm really into stamping recently and it's all because of Born Pretty Store. Some time ago I've got another plates for review and I'm absolutely in love with them ♥ I was showing them few times and be sure I'll simply show it more ^^


Bohareką dzisiejszego posta jest bp-59. Wzorki są przeurocze, przesłodkie! Królują koty, ale jest też kilka innych zwierzaków. Wzięło mnie ostatnio na kolorowanie stempli, więc mój wybór padł na najmniejszego kociaka, najmniej wypełnionego. Jakościowo płytka nie odbiega od poprzednich, wszystkie wzory sprawnie się odbijają. Miałam nieco problemu z moim kociakiem, ale to chyba moja wina, powinnam częściej czyścić płytkę :)
Hero of todays post is bp-59. Patterns are so cute, so adorable! Cats rule but you can find some other animals as well.  I'm really into coloring stamps so I choosed the smallest one. Quality is as good as it was previous ones, all patterns stamp well. I had a little problem with pattern I chose but it was probably my fault. I should have cleaned it more often while working.


Po płytkę tradycyjnie odsyłam Was do sklepu i przypominam o kodzie zniżkowym, który znajdziecie na końcu posta i gdzieś na bocznym pasku bloga :)
For the plate I send you to the shop , as always and remind about my discount code which you can find at the end of the post and on the side bar of my blog :)


Doprawdy nie pamiętam czego użyłam do tego mani, nie pytajcie. O! Bazę pamiętam - cudna pistacja Golden Rose with Protein 361. :) A reszta to po prostu wszelkie jasne odcienie brazu jakie znalazłąm w pudłach ...
I truly don't remember what I used for this manicure. Ah! I remember gorgeous pistachio Golden Rose with Protein 361 :) The rest is just all light browns I've found in my boxes ...



Jak Wam się podoba takie kocie mani ? Ja byłam nim totalnie zauroczona, no i zebrało parę słów zachwytu ^^
How do you like my cats? I was totally enchanted with it and it got a few compliments ^^


16 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger