maja 25, 2015

Wibo WOW Granite Summer 1.

Pod ostatnim postem prosiłyście o zdjęcia tego malucha, oto więc one z małą recenzją.
Under last post You asked for photos of this beauty and here they are with a little review.


Nazwa: Wibo WOW Granite Summer 1
Dostępność: Rossmann
Cena: 7-8 zł
Pojemność: 8,5 ml
Full name: Wibo WOW Granite Summer 1
Availability: Rossmann
Price: 7-8 zl
Capacity: 8,5 ml


Wykończenie: matowy piasek
Kolor: pastelowy róż wypełniony niebieskimi i pomarańczowymi drobinkami
Pędzelek: inny niż w poprzednich piaskach Granite, ten jest szerszy i płaski, niesamowicie wygodny!
Konsystencja: w sam raz. Nie jest gęsta, lekko lejąca, bardzo przyjemna w aplikacji.
Krycie: typowy 2 warstwowiec.
Schnięcie: całkiem szybkie
Trwałość: u mnie wytrzymał 2 dni po czym zmyłam go, jedynie delikatnie starły mi się końcówki
Zmywanie: nie należy do najłatwiejszych, ale obejdzie się bez folii 


Finish: matte sand
Color: pale pink with blue and orange speckles
Brush: diferent than it was with previous Granite series - it's quite wide and flat, so so so nice in use!
Consistency: perfect. It's not too dense, a bit watery, easy to apply.
Opacity: 2 coats
Drying: quite fast
Lasting: I was wearing it for two days and only tips got a little wiped out
Removing: not so easy but doesn't need foil method


I jak Wam się podoba ? :)
And how do You like it? :)

5 komentarzy:

  1. Kupiłam go na wyprzedaży i uważam, ze wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżance z pracy udało się go dla mnie upolować w końcu i jestem przeszczęśliwa <3 cudny jest :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous polish. I love these Wibo textures. Wish they sold they over here lol :-D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger