czerwca 11, 2015

Sweet watermelons + tutorial!

Lato pełną parą, a ja... siedzę z anginą stulecia. Fantastycznie, nieprawdaż? -.- Mani, które pokazuje Wam w tym poście, to owoc nudy siedzenia w domu. Owoc dosłownie ;D Zapraszam na słodkie arbuzy !
The weather is so nice, so hot and I... am sitting at home, cause I'm badly ill. Great, isn't it?  -.- Manice I wanna show You today is effect of boredom whilst sitting alone with nothing to do. So let see some of my sweet watermelons !


Mani może wyglądać na skomplikowane, ale tak na prawdę było banalne! Trochę ciapek, trochę trójkącików, no i nie ukrywam, czasu i cierpliwości. Ale efekt przypadł mi do gustu :) Na końcu posta znajdziecie tutorial !
This manicure may look difficult bot it really is not! Some dotts, triangles, and a little bit of time and patience. But fancied the effect soo much! You can find tutorial down below!


Użyłam/I've used:
- Lovely I Love Summer 3
- Golden Rose Rich Color 76
- Miyo Nailed It! Summer
- Golden Rose Paris 259
- Essie Mojito Madness
- Golden Rose Color Expert 60
- Golden Rose Quick Dry
- sonda/dotting tool
- cienki pędzelek/thin brush



Wyszło soczyście, kolorowo i baaaardzo owocowo ^^ Tak jak obiecałam - zamieszczam gifowe krok po kroku, mam nadzieję, że się Wam przyda :)
It turned out juicy, colorful and sooo fruity ^^ As I promised - I'm adding gif tutorial, hope You find it usefull :)


Jak Wam się podoba ? ;)
How do You like it ? :)

11 komentarzy:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger