lipca 03, 2013

1. Sally Hansen Complete Salon Manicure 640 Plum Luck

Hej , cześć i czołem :)

Przedstawiam Wam cudeńko, które dzisiaj powiększyło moją lakierową kolekcję :) 

Lakier został kupiony w Pepco, za 9,99zł. Nie wiem czy bym się zdecydowała na kupienie go np. w Douglasie w regularnej cenie (coś w granicach 30-40 zł :o). Kolor jest wprost przecudny! Długo takiego szukałam. Na zdjęciu wyszedł jaśniejszy niż w rzeczywistości (zasługa lampy błyskowej), w zwykłym świetle jest odrobinę ciemniejszy. Nałożone są 2 warstwy na bazę (odżywka wygładzająca Wibo), pomimo tego, że 1 grubsza warstwa wystarczy dla całkowitego pokrycie. Ja jednak wolałam uzupełnić niedociągnięcia i wzmocnić kolorek. Pędzelek jest całkiem ok, chociaż mógłby być troszkę bardziej zaokrąglony. Do konsystencji nie mam żadnych zastrzeżeń - nie za gęsty, nie za rzadki - w sam raz ;) Dwie warstwy, mimo, że nie były wcale tak cienkie jak zamierzałam, wyschły na prawdę szybko :) Jedyne co mi w nim przeszkadza to cena w drogeriach i odrobinę za słaby połysk, który wspomogłam warstwą bezbarwnego lakieru od Miss Sporty. Na temat trwałości póki co się nie wypowiadam :D Na pewno jeszcze sięgnę po inne lakiery z tej serii ;)

Pozdro ! - SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger