lipca 29, 2013

8. Wróciłam + matowe brązowo-beżowe kropki

Hej, cześć i czołem :D

Wróciłam i nie zamierzam już uciekać :D Wróciłam z nowymi pomysłami, nowymi zdjęciami i nowym zapałem do działania :D Fakt faktem, iż moje pazurki i skórki ucierpiały podczas wyjazdu, ale już są jako tako ogarnięte... Mam dla Was kolejny wzorek, niestety nie mam zdjęć krok po kroku, ale jest tak łatwy, że chyba damy radę samą opisówką :D



Użyte zostały następujące lakiery:
- baza - Astor Quick'n GO! 324
- kropki - Miss Sporty Clubbing Colours 031
- top coat Virtual Magic Nails matujący (opcjonalnie)
+ coś do kropkowania

Wybieracie sobie jakie chcecie kolory, ja akurat miałam ochotę na coś stonowanego po dwóch tygodniach noszenia na zmianę fioletowego i miętowego :)

Krok 1.
Malujemy pazurki kolorem bazowym.

Krok 2.
Na boku paznokcia robimy 2-3 duże kropki.

Krok 3.
Pomiędzy dużymi robimy kilka mniejszych ciapek.

Krok 4.
Luki pomiędzy elementami z 2 i 3 kroku wypełniamy tycimi kropeczkami

Krok 5.
Całość utrwalamy . Ja swoje potraktowałam preparatem matującym, bo denerwowało mnie frostowe wykończenie lakieru.





I to wszystko :D

Szykuję dla Was większy projekt, ale szczegóły innym razem :D

Powodzenia, SkyBlueVelvet :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger