lipca 03, 2013

2. Moje skromne zbiory :)

Hej, cześć i czołem !! :D

Pomyślałam, że nie głupim pomysłem będzie pokazanie Wam, moi nieliczni goście, mojej małej kolekcji :) Oto i ona :)




Jak na mój gust jest tego naprawdę niewiele :)

Najwięcej w moich zbiorach jest lakierów z firmy Miss Sporty, Essence i z Avonu :) Ta pierwsza jest zdecydowanie moją ulubioną - ma naprawdę szeroką gamę kolorów i całkiem przystępne ceny. Podobnie jest z lakierami Essence - cena przyzwoita, krycie cudowne i kolory, które aż wołają ze sklepowej półki :D

Ostatnio staram się wybierać lakiery producentów, których jeszcze za dobrze nie znam i z tego właśnie powodu w ciągu ostatniego tygodnia moja lakierowa rodzinka powiększyła się o 3 nowe maleństwa .

2. Quiz Safari Trendy!Colour! Orange
3. Astor Quick'n GO! 324
W drodze jest również lakier z FM Group Dark Jade i już nie mogę się doczekać, aż wpadnie w moje małe, tłuste łapki :D

To by było tyle ;)

Buziaki , SkyBlueVelvet :*

1 komentarz:

  1. Drugie zdjęcie świetne zrobione,z ciekawej perspektywy : ) A kolekcja cudna,mam podobną ale gdzieś o 15 lakierów mnie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger