lipca 08, 2013

5. Delia Coral Prosilk 179 + 59

Hej, cześć i czołem :D

Dzisiejszy post będzie poświęcony dwóm lakierom. Są to kolejne świeżynki w moim pudle - Delia Coral Prosilk nr.179 i 59.


 A więc po kolei:

179 to już druga mięta w moich zbiorach. Odcień jest cudowny. Jest nieco jaśniejszy, żywszy od mojego pierwszego lakieru w tym kolorze (Avon Nailwear Pro Sea Breeze, który w porównaniu do Delii wydaje się nieco szarawy), naprawdę urzekający ;) Wyjątkowo - nabyty przez moją mamę w Super-pharmie. Z tego co pamiętam za 11ml kosmetyku płacimy 5,99, czyli całkiem przyzwoicie :) Lakier ma bardzo wygodny, troszkę wąski, płaski pędzelek, którym na prawdę wygodnie się operuje. Konsystencja jest jako taka. Niby nie za gęsta, nie za rzadka jak się patrzy, ale chwila nieuwagi i skórki kolorowe, pomimo fajnego pędzelka. Trzeba być serio dokładnym i delikatnym, żeby pomalować paznokcie i nie narobić smug przy nakładaniu drugiej warstwy (jedna słabo kryje). Gdzie niegdzie musiałam zaaplikować 3 warstwę, żeby wyrównać niedociagnięcia.  Całe szczęście, że schnie błyskawicznie !!! Tutaj na prawdę duży plus! Co do trwałości się nie wypowiadam, bo noszę go dopiero drugi dzień ;) Ale zapowiada się obiecująco, bo podczas wczorajszego grillowania nie uległ żadnym uszczerbkom ;) 






59 to natomiast delikatny, drobniutki, pięknie mieniący się w świetle brokat :) Świetnie nadaje się na topper mimo, że na zdjęciu wygląda na kryjący mleczny lakier z drobinkami. Tak właśnie myślałam jak wpadł w moje łapki. Ale nie jestem zawiedziona. Wręcz przeciwnie! Lakier jest przecudowny ! Konsystencję ma lepszą niż 179, nie ścieka. Pędzelek ma taki sam.  Nakłada się równomiernie, cudo! I schchnie w mgnieniu oka ! Cenowo wychodzi tak samo jak poprzednik. W 59 zakochałam się, jak zobczyłam jak ślicznie wygląda na miętowym kolorku. Żeby było więcej drobinek dałam 2 warstwy. Jednak dzisiaj w chwilowym przypływie nudy dodałam jeszcze 3 i nie mogę przestać na niego patrzeć, tak ślicznie się mieni <3 Jeszcze nie wiem jak ja to zmyję, ale coś się wykombinuje :D


(polecam powiększyć zdjęcia)

Na 100% sięgnę po lakiery Delii, choćby nawet dlatego, że poluję na maleństwa z najnowszej brokatowej kolekcji :)

Buziaki, SkyBlueVelvet :**


3 komentarze:

  1. Appreciating the time and effort you put into your website and detailed information you offer.
    It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same
    old rehashed material. Excellent read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my
    Google account.

    My homepage ... UK Models

    OdpowiedzUsuń
  2. It's awesome to go to see this web page and reading the views of all mates about this piece of writing,
    while I am also keen of getting familiarity.

    Feel free to visit my site UK Models

    OdpowiedzUsuń
  3. I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road.
    Cheers

    my blog ... free music downloads (http://freemusicdownloadsb.com)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger