października 14, 2013

Mój pierwszy piasek!! Wibo Glamour Sand 04

O piaskach w blogosferze huczy już od dawna... Zdjęć, postów na ich temat widziałam mnóstwo, naprawdę. Mimo tego jakoś szczególnie nie ciągnęło mnie, żeby się nie zaopatrzyć. W sobotę, będąc w Rossmannie, skusiłam się :) I cały czas się karcę - czemu dopiero teraz ?! Jestem całkowicie oczarowana, zachwycona i oh i ah !! UWAGA! Post może zawierać ogromną ilość zdjęć :D



Powiem tak - przepadłam i wiem, że na jednym się nie skończy ;D Jest po prostu cudowny pod niemal każdym względem ! Kolor, tekstura, drobinki! Siedzę i gapie się bez przerwy na pazury. No, jak wariat!


Dobra, teraz konkrety :D Nie wiem czy to widać na zdjęciach - w każdym bądź razie - w czarnej bazie zatopione są różowe i błękitne drobinki, które świetnie ze sobą współgrają. Jeśli chodzi o stronę'techniczną'... Konsystencję ma świetną ! Nie rozlewa się, ale też nie jest za gęsty. Pędzelek taki sam jak w Express Growth - rewelacji nie ma, standardowy, acz wygodny. Schnie bardzo szybko. Nakładałam na 'gołego' paznokcia, dwie warstwy kryją całkowicie i dają świetną chropowatą teksturkę. Jedyny, póki co, minus jakiego się doszukałam to taki, że po kąpieli, tak jakby się starł. Dalej był szorstki, ale ta czarna baza jakby zniknęła. Tzn, była, ale jakoś tak pod spodem, a główną role grał brokat, który zrobił się nagle srebrnobłękitny :o A że szkoda mi było zmywać to nałożyłam kolejną warstwę i jest jak ta lala :D Nie wiem jak ze zmywaniem i czy nie barwi płytki, ale to napiszę przy okazji następnego :)






Nie zamęczyłam Was taką ilością zdjęć? Przepraszam, no ale nie mogłam się powstrzymać ! :D


Do następnego, SkyBlueVelvet :*

11 komentarzy:

  1. Ładny jest, ale ja jeszcze do tej pory nie skusiłam się na żadne piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamęczyłaś, przepiękny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! i z tego co wiem Paese ma bardzo podobny piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawy, ja kupiłam sobie nr1 ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam już ten lakier i bardzo mi się podoba :) a Twoje pazurki mi się podobają i miło mi powitać nową lakieromaniaczkę w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po cichu liczę, że znajdzie się on w ostatnim Wibo-Boxie, a jeśli nie to na pewno go kupię! Jest zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda, w ogóle uwielbiam tego typu lakiery, mam kilka w swojej kolekcji. Z Wibo nie mam, ale ten prezentowany przez Ciebie, na pewno będzie należał do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piaski z wibo coraz bardziej mnie przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam podobnie - przeglądając zdjęcia tych lakierów na blogach, myślałam sobie - 'fajne odcienie, tekstura, ale jakoś nie muszę ich mieć' ...do czasu aż kupiłam swoje pierwsze piaski z my secret :D we wtorek wracam po dwa kolejne kolory, bo w Naturze akurat na nie promocja ;)
    ten Twój od wibo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. noszę się z zamiarem zakupu tego piasku :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger