października 04, 2013

Wrześniowe podsumowanie (w końcu!)

Nie powiem - zapuściłam odrobinkę tego bloga przez ostatni tydzień... Niby paznokcie malowałam, niby przy kompie siedziałam, ale weny brak totalny! Cały tydzień żyłam 'byle do czwartku' (wyjazd) i kompletnie zapomniałam how to blog . Przepraszam, biorę się w garść i już wracam do Was !!

Dzisiaj krótkie podsumowanie września... Dużo mi w tym miesiącu nie przybyło. Z nowości w moim pudle wylądowały:
1 Lovely Classic Polish 301
2 Lovely Classic Polish 346 (drugie już opakowanie)
3 Lovely Blink Blink 02 (recenzja)
4 Miss Sporty Lasting Colour 515 (recenzja)
5 Lovely Nail Grow
 


Pożegnałam się z ukochanym Life #21, któremu oderwałam zakrętkę próbując go 'na chama' odkręcić :(




To by było chyba wszystko :)


Buziaki , SkyBlueVelvet :*

5 komentarzy:

  1. Dużo nie kupiłaś, ale całkiem fajne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś będę uważać przy odkręcaniu! Nie wiedziałam, że to w ogóle możliwe :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger