września 29, 2013

(Nie)zawodna czerwień, czyli jak zawiodłam się na Rimmel 60Seconds 315

Tak bardzo cieszyłam się jak w Super-Pharmie dorwałam kolejną buteleczkę tego lakieru (kolejną? 1 rozwaliłam na chodniku, ciapa...). Rimmel 315 Ready Aim Paint to przepiękna, klasyczna, kremowa czerwień. Robiłam podejście do niego ze dwa, może 3 razy. Pięknie się błyszczy, szybko schnie, ale... No właśnie, to ALE.  Jeden z pierwszych razów jak go nosiłam miałam nałożoną jedną warstwę - udało mi się tak pomalować że końcówek widać nie było. Malowałam pod wieczór, a następnego dnia rano po przepięknym błysku nic nie zostało, zrobił się taki ni jaki. Przy kolejnym podejściu dałam 2 warstwy i dopiero wtedy lśnił przez cały dzień. No i co z tego, skoro po niecałym dniu w szkole miałam pościerane końcówki? Obyło się bez odprysków, ale białe końcówki były. Kolejny minus - barwi skórki przy zmywaniu. Po zmyciu 315 miałam perfidnie różowe skórki, aż raziło... 

To jest jedyne dobre zdjęcie, które udało mi się zrobić w sztucznym świetle. Na naturalne było ciut za późno :)



Nosiłam go ze 3 dni temu i te pościerane końcówy postanowiłam przykryć przy pomocy gąbeczki bordem od Miss Sporty. Szczerze mówiąc, efekt baaardzo przypadł mi do gustu :)





Podsumowując: Ready Aim Paint to naprawdę piękny kolor, ale trwałością to on nie grzeszy... Cóż, następnym razem - porządny top coat !!


Zapraszam na Facebookowe SkyBlueVelvet Nails oraz do obserwowania - klik obok :)

Buźka , SkyBlueVelvet :**

6 komentarzy:

  1. Czerwienie chyba wszystkie farbują skórki, to taki złośliwy kolor ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny gradient z niego uczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten lakier za szybkie schnięcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Generlnie lubię lakiery Rimmela, a teraz polubiłam ich nowe lakiery - salon pro:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger