września 03, 2013

38. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 28 - zainspirowane flagami

Jak tylko zobaczyłam flagi w spisie challengu od razu wiedziałam co zrobię. To jest chyba jedyny dzień, na który plany nie zmieniły się podczas tworzenia. Zawsze podczas prac coś nie wychodziło - było krzywo, źle lub po prostu mi się nie podobało. Ale nie tutaj :D Tu od początku wiedziałam, że będzie 5 różnych flag (od razu mówię dlaczego akurat te): 
- szkocka (mój ukochany zespół jest ze Szkocji), 
- polska (to chyba oczywiste :) ), 
- włoska (wspomnienie cudownego szkolnego wyjazdu), 
- brytyjska (od zawsze marzę żeby tam pojechać), 
- czeska (Czechy uwielbiam za każde spędzone tam chwile i czekoladę Studencką <3 )

Do wykonania użyłam zaledwie 4 różnych lakierów i cienkiego pędzla. Poszło mi wyjątkowo szybko, bo w tym przypadku wiedziałam dokładnie czego chcę ;) Efekt ? Poniżej ! :D



Podobają mi się, mimo tych poszarpanych skórek i minimalnej długości ;D

Like i komentarze bardzo mile widziane - FACEBOOK

Do juterka, SkyBlueVelvet ;*

3 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger