września 24, 2013

Wszyscy mają Blink Blink, mam i ja !! :)

Nareszcie jest !! Czekałam chyba 2 tygodnie zanim w końcu pojawią się w strzeleckim Rossmannie i się doczekałam! Były wszystkie odcienie i nie powiem, że trochę miałam dylemat, który wybrać. Ostatecznie padło na odcień, którego swatchy jeszcze nie widziałam. Mianowicie - Nr. 2. Czyli piękny niebieski kolor wypełniony srebrnymi i fioletowymi heksami i kwadracikami. Na moich (nareszcie) dłuższych paznokciach wygląda cudnie ! Nie mogłam oderwać od niego wzroku ! Jeśli chodzi o stronę techniczną... Kryje dwoma warstwami (na zdjęciach są widoczne prześwity, ale tak normalnie właściwie nic nie widać.). Ma całkiem przyjemną konsystencję, jest dość rzadki jak na lakier wypełniony taką ilością drobinek. Pędzelek ma całkiem szeroki, prosto ścięty. Ma tylko jeden minus - schnięcie. Nie wiem dokładnie ile to czasowo wychodzi, ale najlepiej jest odczekać aż pierwsza warstwa całkowicie wyschnie zanim nałożymy drugą :) Ale jestem mu to w stanie wybaczyć, bo bez żadnych uszczerbków wytrzymał 4 dni ! Nie wiem jak ze zmywaniem, bo oglądając TV wszystko zdziubałam ;P







Ja jestem nim całkowicie oczarowana! A Wy ?


Polecam rozdanie u worldglossy! Naprawdę warto wziąć udział, bo nagrody są świetne !

Buziaki, SkyBlueVelvet ;*

2 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger