września 04, 2013

39. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 29 - supernatural

Cały czas do końca nie wiem o co chodzi z tym dniem... Czy ma być nawiązanie do serialu , czy natury, czy może ma być całkiem naturalnie... Ja postawiłam na to ostatnie i postanowiłam napisać notkę o tym co ja robię dla moich paznokci . Naturalnie, bez niczego, na chwilę obecną wyglądają one tak :


Na co dzień końcówki mam niemalże idealnie białe, ale odmoczyły się trochę na basenie i takie są tego efekty.


 Od czego by tu zacząć... Może tak - to jest zestaw, bez którego nie wyobrażam sobie życia:


Jak widać na zdjęciu składają sie na niego:
- odżywki Wibo (które serio wielbię) Super gładkie paznokcie, czyli specyfik nadbudowujący płytkę paznokcia. Czytałam recenzję, gdzie to podważano, ale u mnie się to idealnie sprawdza. Ok, nie nadbudowuje megagłębokich uszkodzeń, ale uszczerbki po zdzieraniu lakieru jak najbardziej. Czy są paznokcie całe czy nie ja i tak tego używam jako bazę pod lakier :) Natomiast niebieski specyfik to Preparat do usuwania skórek. Moje niedawne odkrycie, z którego jestem całkiem zadowolona. Fajnie zmiękcza skórki, dzięki czemu łatwo jest je odsunąć. Tym bardziej mi się podoba, bo dzięki temu rzadziej je wycinam (wycinam jak zarastają tak że nie idzie ich ładnie wycofać - raz na 2 tyg.)

- pilnik - kupiony w akcie desperacji podczas wyjazdu (gapa , zapomniałam spakować) w Realu za jakieś 5zł. Niezwykle wygodny.

- drewniany patyczek - nieodłączny przy pracy z wyżej wspomnianym preparatem do skórek

- peeling z Joanny - koszt niewielki, zapachy przecudowne. Dłonie są po nim gładkie i milusie w dotyku. Zazwyczaj zmywam nim preparat do skórek

- krem do rąk Kamille - najlepszy i niezastąpiony. Bardzo dobrze nawilża, nie trzeba nakładać go Bóg wie ile, więc starczy na długo. Przetestowałam mnóstwo kremów, ale ten jest po prostu the best! Co dla mnie ważne - nie podrażnia skóry. 

Dodatkowo raz-dwa razy w tygodniu szoruję paznokcie pastą do zębów. Tak. Pastą do zębów. Jej właściwości wybielające działają też w pewnym stopniu na pazurki. Sprawdzone ;)

Tak myślę, że było by fajnie któregoś razu napisać post na temat pielęgnacji, wybielania i takich tam... Co Wy na to ? ;) Dajcie znać w komentarzu ;)


Do jutra, SkyBlueVelvet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger