września 14, 2013

Galaxy - kolejne podejście

Miało być testowanie nowego lakieru od Lovely, skończyło się na galaxy. Tak bardzo miałam ochotę coś wypędzlować, że oj oj oj. Przejrzałam internety, koputerowe zbiory i padło na galaktyki :) Tak, wiem, nie jest to moja najmocniejsza strona, ale zawsze coś :) 



Szczerze mówiąc - zaczynając malować nie myślałam, że mi to wyjdzie... W pewnym momencie odrobinę zwątpiłam, ale ostatecznie jestem całkiem zadowolona z efektu. Coś czuję ze chyba polubię galaxy :) Kilka fotek : 





Do wykonania użyłam :
- Miss Sporty Lasting Colour 080 (czarny)
- Sally Hansen 640 Plum Luck
- Quiz Safari 03 Orange
- Delia Coral Prosilk 179
- MIYO Nailed It! 19 Bubble Gum, 14 Lemon
- Golden Rose Paris 130
- Lovely Classic Nail Polish 301
- FM Group Dark Jade
- Maybeline Colorama 654
- Rimmel 315 Ready Aim Paint
- Revlon Galaxy


Galaktyki naciapałam twardym pędzelkiem do farb, takim zwykłym :) Najpierw białym, a na to kolorem. Tak jak jest to opisane w moim poprzednim tutorialu do Galaxy, z 31 Days Nail Art Challenge ;) KLIK

Na koniec wszystko pokryłam dodatkowo topem matującym, bo byłam bardzo ciekawa jak te maziaje będą wyglądały na matte :)



Jak Wam się podoba ? :)


Buziaki , SkyBlueVelvet ;**

2 komentarze:

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Copyright © 2016 nailsADHD , Blogger